imawesomeandurenot

Alla inlägg den 26 augusti 2012

Av Emma - 26 augusti 2012 18:30

nu har jag pluggat typ hela dagen och typ dött lite.... ska snart kolla lite vad som går på TV ikväll, annars ser jag väl klart på filmen jag började på igår kväll antar jag :)

jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om? jag har brist på tankar, idéer och känslor just nu :P<3


jaja, jag får väl hitta på något då :P, det kan hända att det kommer upp ett inlägg imorron på min lunch rast, för jag ska visa min kompis en sak :)<3 så ja, ni kanske får en till bild eller kanske en till video? x)<3

idk yet ;)

puss&kram! <3




                                                                 // emma :) <3

Av Emma - 26 augusti 2012 10:51

asså shit! tack så mycket!! igår hade fick jag ett rekord på 17 UNIKA besökare!!! 7 st. hade hittat hit tack vare bunnys.blogg.se! :O <3 asså det betyder verkligen! jag trodde aldrig att jag skulle få så mycket läsare på så kort tid? så tack så mycket!! <3




för övrigt kommer jag nog inte blogga mer förrän sent ikväll då jag kommer ägna dagen åt att plugga då jag inte hann det igår eftersom jag vaknade så sent! nu blir det dåligt uppdatering IGEN p.g.a att jag måste plugga engelska, spanska och läsa en hel del i en bok som vi läser på svenskan.. någon som känner igen namnet Möss och Människor? min MAMMA läste den när hon gick i 9:an!!!!!!!!!!!! och dom var tvungna att se den på teater sen!! -.- fatta plågsamt lixom! x_x jaja, jag ska sätta igång med mitt pluggande! annars lär jag väl aldrig hinna lära mejj......  :(


puss&kram! 




                                                                   // emma :) <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Omröstning

vad tycker ni om novellen såhär långt? bra eller dålig? :3
 bra :)
 dålig....
 helt okej (:
 skit bra! jag äääälskar den!!! *o*
 skit dålig, vad har du för betyg i svenska egentligen? -.-
 ganska bra
 ganska dålig.. : /

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards