imawesomeandurenot

Alla inlägg den 18 augusti 2012

Av Emma - 18 augusti 2012 21:45

jag vill bara tacka alla som läser, både "gamla" och nya läsare! statistik-siffrorna stiger igen! :D så glad jag blir! det värmer verkligen! :')<3 


det vart allt, bilderna kommer nog upp imorron ist, jag är för lat just nu! ^^<3




                                                          // imawesomeandurenot! ;) <3

Av Emma - 18 augusti 2012 21:05

hejhej, här kommer dagens andra och bloggens tredje Svar på Kommentar! :)

Kotten:  Kan du inte lägga upp lite bilder på vad du gör om dagarna?



Svar:  jo det är klart jag kan! :), tyvärr tar jag inte lika mycket fotton som jag gjorde förr, och det är svårt att ta foto på sej själv när man har en kass kamera och inget stativ. men jag ska göra mitt bästa, jag lovar! :)


och nu när du säger det så.. jag skulle ju lägga upp bilder från i torsdags, på mejj i min kompis urgulliga och otroligt söta mössa! x)<3


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

för övrigt har jag inte gjort så mycket idag! jag har typ sovit länge och strykigt typ halva garderoben... -.-

just nu försöker jag hitta en film jag kan kolla på, men jag hittar ingen här hemma som verkar intressant, så om ni har nått förslag på en drama film eller fantasi film, så säg till! ^^, men inte Harry Potter eller Twilight, för dom kan jag redan utan till , haha :P <3


men nu ska jag dra, men jag är inne på bloggen ett tag till så bara kommentera och ställ frågor så svarar jag så gott jag kan! :) jag tycker bara det är kul! ;)<3



                                                                // imawesomeandurenot! ;) <3

Av Emma - 18 augusti 2012 15:05

Bunny:  Hej! kul att du vill vara med i Veckans blogg :D Men det räcker med att du kommenterar en gång, det är ingen lottning utan jag utser en vinnare som jag tycker har en bra blogg ^^

Jag gör förresten designer, jag såg att du letade efter en =)

Kram!



Svar:  hejj du! ;) jag vet inte riktigt vad som hände? allting stannade upp och när " kommentarEN" var skickade så hade datorn skickat typ en miljon kommentarer? :P
och jo, jag vet att du gör designer, jag är tjejen med typ hundra citat, du kanske minns mejj? haha :P<3

ha det bra! :)





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

och som utlovat, blev det ett inlägg med nästa kommentar även om det tog ett tag! :)


jag sov över med två kompisar från i torsdags till igår, och igår morse sprang vi en runda. och eftersom jag kanppt rört på mejj på hela sommaren (jag har typ bara sovit och solat/badat:P), så har jag otroligt mycket träningsvärk i benen, jag kom knappt ur sängen idag, haha :D jag har träningsvärk i ryggen också, hur nu det kan vara möjligt? jag vet inte vad det var jag gjorde? kanske var det efter att jag gjorde plankan eller nått, men jag vet inte? konstigt nog har jag inte täningsvärk i magen, då jag gjorde en del sittupps också xP

jag är iaf fall otroligt trött just nu -.-' <3
jag kanske laddar upp lite bilder sen, vi får se hur det blir med det! :), ska se om jag hinner och kommer ihåg, annar får ni påminna mejj! :)<3


men ni får ha det bra nu, så hörs vi! :)

                                                            // imawesomeandurenot! ;) <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Omröstning

vad tycker ni om novellen såhär långt? bra eller dålig? :3
 bra :)
 dålig....
 helt okej (:
 skit bra! jag äääälskar den!!! *o*
 skit dålig, vad har du för betyg i svenska egentligen? -.-
 ganska bra
 ganska dålig.. : /

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards