imawesomeandurenot

Alla inlägg den 10 augusti 2012

Av Emma - 10 augusti 2012 16:11

ja, jag har svår för att uttrycka känslor och förklara hur jag känner.. men när jag lyssnar på musik kan det ibland komma en låt som jag känner att jag känner igen mejj i. jag ger er två länkar som exempel på hur jag känner mejj efter att ha blivit singel igen <3

jag lovar att ingen av låtarna har någon med Justin (Bieber) att göra, så om du inte gillar Justin, bah lugn, han har inget att göra med dom här låtarna! ;))<3

den första är en cover av Megan Nicole som jag gillar att lyssna på :) : http://www.youtube.com/watch?v=GUGzdc8Vr8o
den andra är en original låt och kommer från trion Stooshe som är den ända låten som jag faktiskt hört från dom, men den är riktigt bra tycker jag! :) : http://www.youtube.com/watch?v=RgbKKZWZuQo 

hoppas ni gillar dom lika bra som jag gör ! :)<3 den sistnämnde finns på Spotify, vilket den förstnämnde inte tyvärr inte gör! men det kvittar! :)



jag har för övrigt städat klart mitt rum nu och pappa har putsat mitt fönster! :) så kommer antingen mamma eller pappa att bädda om min säng senare! :P <3

både mamma och pappa börjar få frispel på att det ALLTID är dammigt under min säng och eftersom vi inte vet varför så är det lite svårt att göra mycket mer än att dammsuga typ en gång i veckan :P haha , vilket är skit tråkigt så jag försöker slippa, men då blir mamma bara ännu argare x) <33 haha , u gotta love my momy ;P <3

lol, måste dra nu, men kanske kommer lite senare, innan jag börjar kolla TV eller film ;))<3


puss & kram på er mina små gullgrisar! ;)<3



                                                           // imawesomeandurenot ! ;) <3

Av Emma - 10 augusti 2012 12:15

hejj:)
igår var jag på Bakken och kunde inte blogga<3

det blir nog inget av med den där dåliga uppdateringen. anledningen till att jag mådde så dåligt var för att jag blev dumpad och klarade knappt av å förklara för mina kompisar vrf jag var så ledsen och vad som hänt... but u know, the show must go on! 



jag bytte även namn på bloggen då det var mitt ex som drukade kalla mej Emmsis Emmsan Awesome.. bloggen heter nu mera imawesomeandurenot.bloggplatsen.se :)<3


men nu ska jag städa mitt rum ! -.- c ya :)) <3



                                                           // imawesomeandurenot ! ;) <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Omröstning

vad tycker ni om novellen såhär långt? bra eller dålig? :3
 bra :)
 dålig....
 helt okej (:
 skit bra! jag äääälskar den!!! *o*
 skit dålig, vad har du för betyg i svenska egentligen? -.-
 ganska bra
 ganska dålig.. : /

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards