imawesomeandurenot

Alla inlägg under augusti 2012

Av Emma - 31 augusti 2012 12:55

oj vad kort det blev innan xd men nu sitter jag iaf syslöjds salen och ska börja ta fram en hjärtform :) jag ska försöka skriva mer ikväll, kanske kommer en bild senare om Gunilla säger det är ok :) 





                                                                  // emma :) <3

Av Emma - 31 augusti 2012 10:40

nu är no provet klart, nu sk vi ha matte med vår lilla cp lärare......-.-


  

Linn , jag , och Elsa! :DD <3  



nu går vi in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 


önska mejj lycka till X_X <3






                                                                           // emma :) <3

Av Emma - 30 augusti 2012 20:46

hejsan! c: 

sitter och tittar på Robinson och äter popcorn och dricker läsk! ^^<3 mums!     

nu ska jag fortsätta se på Robinson, så att jag inte missar för mycket! ;)<3


wwwwwooooooooooooooooooooooooowwwwwww, kort inlägg 0.0

här får ni en bild iaf :P <3


 


c ya! :D <3


                                                                   // emma :) <3

Av Emma - 30 augusti 2012 13:05

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej :D <3

nu har jag håltimme igen ^^

Nan har en Thai-lektion och är iväg. vi sitter i biblioteket igen, och slöar! ;P


jag vill än en gång påminna er ( förlåt för att jag tjatar!;] ) om att gå in på Elsas blogg och läsa där med, då vi ju faktiskt inte skriver samma saker! :) 



vi hade precis lunch men jag är ändå hungrig som F*N xc inte okej asså :(

det har åskat och och regnat. men jag är skit rädd för åskan så jag typ dog xc <3



men nu måste jag dra, har en kvart på mejj, :P 

c ya :D


                                                                      // emma :) <3

Av Emma - 29 augusti 2012 21:57

lääääääääääääääget?????? :DDDDDDDDDDD
lol :P

jag har precis kommit hem från stallet, en underbar kväll fick jag där med vänner och hästar för hela slanten! ^^<3

 när jag kom hem idag och skulle göra läxorna fick jag ont i huvudet och tog en Ipren och sen somnade jag xd lol :P det har varit en lite fucked up dag idag x(<3


vet inte riktigt vad jag ska skriva om? har inget att skriva just nu? är så otroligt trött! men ni kan ju alltid gå in på Elsas blogg , och se om jag missat nått, vi går ju i samma klass och sånt, så hon kanske har skrivit någonting som jag har missat? så kika in där! :) hennes länk finns längre ner i västerspalten! :)<3


ha det gött så länge så kanske jag hinner skriva på lunchen imorron? :) håltimme vet ni! ;)<3




                                                             // emma :) <3

Av Emma - 29 augusti 2012 07:16

hello , my name is................ lol, nej jag skoja bara xd

tänkte bara lägga upp några bilder på dagens outfit! ;) jag har inget smink eftersom första lektionen är idrott och vi simmar, så då är det inte lönt ;) här har ni bilderna iaf! :))<3



        lol, den blev inte så bra xd<3



                                                                // emma :) <3

Av Emma - 28 augusti 2012 20:52

förlåt för att jag inte har varit så duktig på att uppdatera! men jag har ju varnat er! jag har gått skolan i en vecka och en två dagar, och jag kommer hem mellan 3 och 4 typ varje dag och sen har jag miljoner läxor! så förlåt, men skolan är ju tyvärr prio 1! :/ 

men jag älskar er ändå! ^^ <3


sen vill jag att ni kikar in på en blogg som skapades IDAG! det är en underbar tjej som håller mej vid liv varje dag! hon är verkligen urgullig och hon är en döbra kompis! så jag rekommenderar er att kolla in på elsafina.bloggplatsen.se! jag kommer länka hennes blogg i den vänstra spalten så att ni lätt kan komma dit om ni inte kan komma dit genom den länken jag gjort här<3

så puss på er alla gullungar så får vi se hur det blir med uppdateringen i veckan! :)



                                                                      // emma :) <3

Av Emma - 27 augusti 2012 12:00

aa, då har Smörblommanfrågat igen :) och den här gången ställer hon samma fråga som sisst! :)

för er som inte minns ! : Vilken film?


Svar: jag såg på OmgHaHaHa men jag såg aldrig klart den! jag tycket tyvärr inte den var vär att se klart!





men nu ska jag fortsätta visa min kompis runt lite här på bloggplatsen! *hoppashoppashoppas* att hon skaffar blogg! :D <3


sitter just nu på skolan och skriver, jag fattade nada på matten idag, jag tycker personligen att vår mattelärare är ganska snurrig i bollen...... :P


men nu ska jag visa henne lite mer och så ska vi kolla bunnys.blogg.se för hon ville veta hur man beställer en design där! :)<3



                                                  
                // emma :) <3

Presentation

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Omröstning

vad tycker ni om novellen såhär långt? bra eller dålig? :3
 bra :)
 dålig....
 helt okej (:
 skit bra! jag äääälskar den!!! *o*
 skit dålig, vad har du för betyg i svenska egentligen? -.-
 ganska bra
 ganska dålig.. : /

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards