imawesomeandurenot

Alla inlägg den 12 augusti 2012

Av Emma - 12 augusti 2012 20:28

det här är det sista inlägget tills ngn kommenterar på det!, jag vill ha svar på en fråga! om du eller ngn som  du känner gör gratis blogg designer så var snäll och kontakta mej! jag loggar in varje dag och kollar statistik och kommentarer, jag har endast en fråga och en kommentar, frågan var från en kompis och kommentaren var oerhört kort och handlade endast om vilken film jag såg på! jag märker ju att statistiksiffrorna sjunker vilket gör att jag inte får någon som helst lust att blogga! jag får ju ingen respons alls?! ändå vet jag att har en del läsare! så dela och tipsa era kompisar och be dom slänga in en kommentar eller två och gör gärna samma sak själv! kolla bloggen så ofta som möjligt och kommentera så så kommer det upp ett till inlägg!

it's up to u guys! u want me to text u every day or not?! det kommer dessutom inte bli så mycket när skolan börjar om exakt en vecka och en dag (måndagen den 20:e)! så passa på när ni kan!



kramen! <3




                                         // imawesomeandurenot! ;) <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Omröstning

vad tycker ni om novellen såhär långt? bra eller dålig? :3
 bra :)
 dålig....
 helt okej (:
 skit bra! jag äääälskar den!!! *o*
 skit dålig, vad har du för betyg i svenska egentligen? -.-
 ganska bra
 ganska dålig.. : /

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards