imawesomeandurenot

Direktlänk till inlägg 29 juni 2013

Hmm... Nja, rubriker är överskattade! :)

Av Emma - 29 juni 2013 22:48

Hej till alla läsare som inte existerar! :3 jag vet inte riktigt var jag ska börja, jag har sommarlov, vet inte vilken skola jag ska åka till efter sommaren än och jag har lyckats hitta någon som älskar mig lika mycket som jag älskar honom... V ses typ minst en gång i veckan, antingen på lördagar eller söndagar, för han var smart nog att skaffa sommarjobb, och så har han precis kommit hem från ett träningsläger och ska snart iväg igen för att tävla... Och jag då? Jo, jag ska ligga hemma och sova i mitt nya stora rum, se på film, se på tv, åka till Linns sommarstuga på måndag (1/7) och vara där till på onsdag, och på torsdag kommer min faster och hämtar mig sen ska jag vara där till på lördag typ och jag kommer knappt kunna prata med min fina pojkvän och inte heller kommer jag kunna träffa honom på evigheter! Träffade åkte hem till honom för första gången idag iaf, och imorgon kommer han hit, vilket blir hans andra gång här :3 många skulle nog bara se en gullig kille med brunt hår som aldrig kan bli brun, för seriöst, han blir verkligen inte brun, bara ännu mer prickig, vilket är ganska gulligt, men han är så himla mycket mer än så! Han är alltid så snäll och gullig, han bryr sig inte om vad andra tycker, och han är som en stor nalle! :3 <3 meeeeen..... Tillbaka till ämnet, jag ska också till en sommarstuga med mamma och pappa :) brorsan får helt enkelt inte hänga med, han måste stanna hemma och söka jobb och plugga till körkort 8PNu blev det jättelångt och tråkigt, så för att liva upp det lite tog jag massa fina *hostfulahost* bilder, som jag nu naturligtvis inte kan lägga upp! -.-Jaha, har shoppat både igår med kompisar och idag med mamma och pappa och jag är nu nöjd! :3 Ha de'! :)))))

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 16 februari 2013 12:16

Hej alla och förlåt. Jag har inte varit så bra på att uppdatera er men jag har inte haft någon lust att skriva och jag har inte haft något att skriva om för den delen heller... Det finns inte så mycket att göra när man blivit avkastad av en galen (me...

Av Emma - 10 februari 2013 23:11

kapitel tre är nu uppe på min novellblogg, hoppas ni blir bättre på att kommentera!<3     vill även passa på att be om ursäkt för dålig uppdatering även här, men jag hade bara massa prov förra veckan och har inte haft någon lust eller ork at...

Av Emma - 2 februari 2013 21:36

Förlåt för dålig uppdatering, men inget speciellt har hänt.. Eller jo, jag började ju dansa med Linn i torsdags, men annars är allt som vanligt; jag är fortfarande forever alone precis som alla andra år i mitt liv, så här bara 12 dagar innan Alla Hjä...

Av Emma - 27 januari 2013 16:25

jag vill bara säga att jag nu tagit bort novellen från den här bloggen! gå ner till länkar och tryck på den nya länken så kan ni läsa den där!      KRAAAAAAAAAAM!!!!!!!!!!!!!!!<333333333333333333333333333 ...

Av Emma - 26 januari 2013 19:58

japp, det var någon som skickade in en "fem finste..?"-lista som jag tänkte savar på, så gott jag kan        Fem finaste filmerna? 1. Never Say Never 8D<33 2. Twilight :3 3. Harry Potter<3  4. The day the Earth stood still ;o<3...

Presentation

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Omröstning

vad tycker ni om novellen såhär långt? bra eller dålig? :3
 bra :)
 dålig....
 helt okej (:
 skit bra! jag äääälskar den!!! *o*
 skit dålig, vad har du för betyg i svenska egentligen? -.-
 ganska bra
 ganska dålig.. : /

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards