imawesomeandurenot

Alla inlägg under oktober 2012

Av Emma - 30 oktober 2012 14:34

hello everybody! :D <3

jag har nu målat om mina naglar från lila till en jättemörk röd som går lite åt det bruna hållet, dö snyggt är det! (haha, fattar ni? "dö snyggt", jag ska vara vampyr! cx) lol, dålig humor fick ni där också ja x) jaja, jag tänkte att ni kanske vill se hur det se ut, så jag tog en blid, så hoppas jag att ni ser! ^^<3

det är typ lite glitter i det också eller nått, jag älskar det! ett av mina favvo nagellack! ^^<3


 


inte jättebra blid, men jaja, det kommer fler bilder imorron hoppas jag, både från (VÄÄÄÄÄLLLAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!) väla och från hur jag kommer se ut på festen!! ^^<3



ha det bra alla häxor, gastar, vampyrer och djävular vi hörs imorron natt! it's time to get up!!   



                                                                  // emma 

Av Emma - 29 oktober 2012 20:23

                            BBBBBBBBBBBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIILLLLLLLLLLLLLLL
DDDDDDDDDDDDD          BBBBBBBBBBBBBOOOOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMBBBBBBBBBBB
BBBBB       FFFFFFFFFFÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRRRRRR          JJJJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAGGGGGGGGGGGG        HHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRR TTTTTTRRRRRRRRRRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅKKKKKKKKKKIIIIIIIGGGG
GGGGGGTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!     >>>>>>>>>  <<<<<<<<<<<       ( <---- antagligen ni just nu xc )



   EHHM, HEJ, JAG HETER EMMA OCH JAG ÄR JÄTTESEXIG      IIIIIIIIHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! X)    HELLU!! ^^<3   *VAD FAN HÅLLER JAG PÅ MED....? -.-' XC*   OH NO! JAG HAR INGEN KROPP!!!! O.O   JAG OCH SYRRAN TYP BRUKAR TYP ALLTID TYP BITCH-BLICKA VARANDRA TYP LIXOM TYP C:   YEY!!!!!!!!!!!!!! 8DDDD    DUBBEL FJAOURTIWEZZZZZ MED "SYRRAN" (;   VVVVVVVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRR TOG EMMA VÄGEN....!?        HAR JAG BERÄTTAT OM MIN ONDA TVILLING......? (;   MYSIGT MED TÄCKEN OCH KUDDAR TYCKER JAG! ^^<3   EHHH, VA???      VET INTE VAD JAG GÖR DÄR? XP  IN THE SEA WITH THE FISHES! ^-^<3    NO HEAD! O.O                      ^^^^^^^^^BALONG HUVUD!!!! :DDDD

 

BALONG HUVUD!!!! :DDDDDDD^^^^^^^^^^^^^^^^^







hahah, fråga mej inte vad jag håller på med, jag vet inte svaret själv 8(



peace out bitches!!! 8D 

 

 

                                                // emma ^^<3

Av Emma - 27 oktober 2012 16:25

hejhej alla fina! ^^<3

idag har jag ju varit iväg och fixat lite både för den kalla hösten och vintern och fixat lite nya möbler till mitt nya rum. :)


jag kan ju då börja med att vi inte hade räknat med att vara hemma innan 5 eftersom att vi alltid har haft lite problem med att hitta bra jackor och speciellt skor x3 så vi trodde vi skulle få åka på en "Skåne-runt resa" efter ett par skor till mej! ^^ (duktig tjej här! :3 haha <3) så tror ni inte vi blev lite förvånade när vi först gick in på Stadium (på Nova Lund) och hittade en snygg lila vinterjacka till mej på nolltid och sedan vidare till Skorett där vi såg skorna vi hittat på hemsidan och dom passar perfekt med hjälp av en lite varmare sula!? :DDDDD gud vad glad jag blev! ^^<3

sen åkte vi in till Malmö och gick in på Hansa och medan pappa lämnade min brors klocka i en ur-butik för utbyte av batteri och tryck-test sprang jag och mamma in i alla sko butiker vi kunde hitta på precis hela Hansa och försökte få tag på ett par skosnören till min brors kängor, vilket var helt omöjligt! original skosnörena är vit-och-mörkblå-randiga och skorna är mörkblå, så tror ni inte vi fick ett helvete med att hitta ett par perfekta skosnören?! eeeeeeehhh.........JO! det fick vi! -.- jag tror vi sprang runt i minst en tredjedel av Malmö och försökte hitta dom där förbaskade skosnörena SOM INTE FANNS!! det slutade med att vi köpte ett par svarta vilket mamma inte alls gillade! -.- sen gick pappa och hämtade min brors klocka och jag och mamma sprang in på Åhlens där jag hittade en underbar liten sak att sätta upp håret med! ^^ just nu ha jag inget minne av vad dom heter, men det gör det i alla fall otroligt lätt att sätta upp håret i en knut! :) 

vi var inne en sväng i en affär med massa utklädnings-kläder där vi gick in för att köpa smink och "blod-droppar" så att jag kan se ut lite mer som en vampyr nu på onsdag på Denies' Halloween fest! ^^ det blir som om jag skulle vara typ Bella eller någon annan av vampyrerna i Twilight! så får jag väl hitta några snygga kläder att ha till, jaghar fortfarande inte bestämt om jag ska låna Elsas shorts eller inte, men dom är reserverade för lilla mej på onsdag om det inte är så att dom skulle ligga i tvättmaskinen just då! ^.^<3 

sen åt vi på Burger King och sedan åkte vi till IKEA och köpte en hel del grejer, inte bara till mej utan även till både mammas jobb och till pappas skåpbil som han har på jobbet. när det sen väl var dags att åka hem, satt mamma nästan intryckt i passagerarluckan pappa satt helt normalt framme vid ratten och jag satt inpackad -med två stora påsar med en stor vinterjacka i vardera påse (den ena var till mamma och det andra till mej) och en påse med mina skor, och en hel del möbler- i ena baksätet. en del av dom sakerna vi köpt var vi tvungna att fälla ner dubbelsätet där bak i bilen för att få in! så där satt jag som om jag också var ett klädesplagg i en påse, eller varför inte en möbel(?) inträngd i ett hörn hela vägen hem! men vi var hemma typ kvart över 4 så jag är nöjd ändå! ^^<3


nu återstår bara att pappa ska måla väggarna i mitt nya/blivande rum och även måla om den otroligt fula dörren! ^^ sen ska det bli intressant att se hur vi ska få in allt genom dom tre trånga dörrarna, och innan dess, den oroligt jobbiga och smala spiraltrappan! x)



jaja.... några bilder på hur mitt hår ser ut när jag satt upp det i den där krumelur-toffsen kanske? ^^<3


   







jag tänkte byta om och tvätta bort sminket nu, sen läsa några sidor i Kemi boken och sen kolla på en Harry Potter film, vilken vet jag inte än. :)

men det skulle vara kul att veta, om det nu är så att ni gilla Harry Potter eller är ett Harry Potter freak som jag, vilken film gillar ni bäst? :D <3

kommentera vilken film du skulle valt att se om du var jag, och nämn gärna vilka filmer ni har! :D ni kanske ha alla, som jag? :) ni kanske bara har några stycken eller kanske bara saknar dom två sista? :) kommentera! :D <3


ha det gött så återkommer jag senare! ^-^<3



 





MÅNGA KRAMAR!

 

 

                                                             // EMMA :) <3

Av Emma - 26 oktober 2012 22:58

jepp! jag har ju lov nu och det är ju såklart skönt! men jag vet inte hur mycket jag kommer hinna blogga? jag har ett NO-prov på onsdag efter lovet och måste plugga riktigt mycket för att klara det här, så det blir ett helt galet lov! knappt något lov alls :( 

det är nämligen så att jag kommer gå upp tidigt imorgon för att först åka till Nova Lund med mamma och pappa och köpa en vinter jacka till mej, sen blir det IKEA (och kanske mycket mer, vem vet?) resten av dagen för att hitta möbler till mitt nya rum! :D jag har nämligen blivit tillfrågad av mina älskade föräldrar om jag vill flytta ner i ett mycket större rum nere i källaren då min kära bror tackat nej till att flytta ner! ^^ min bror är 3 år äldre och kommer därför alltid först när det gäller en hel del saker i familjen, men nu har jag fått det största "sovrummet" av alla och mitt gamla rum (det rummet jag har nu) kommer vara mammas och pappas kontor! :) det enda jag förlorar på att flytta ner är den fina utsikten från mitt stora fönster i mitt nuvarande rum :( fönstret jag får där nere är otroligt litet och eftersom mitt rum tekniskt sett ligger under jorden, ser jag inte mycket mer än lite av vår gräsmatta och en del av grannens (låt mej tillägga-otroligt fula) häck vilket är tråkigt! jag kommer dessutom antagligen inte ha någon som hellst utsikt eller dagsljus när det är vinter och snö! mitt förnser kommer antagligen att täckas av snö när den väl kommer..jaja, vi får se hur det blir, men mysigt och fint kommer det bli! ^-^<3 

 

sen ska jag på Halloween-fest hos en kompis på onsdag kväll och jag tror jag vet vad jag ska ha på mejj, men jag är fortfarande lite osäker.. kanske ska låna ett par riktigt najsiga shorts av Elsa, vi får se :) 

men innan dess ska jag, Elsa, Linn, Linns mamma och lillasyster till Väla och shoppa loss! 8D <3 haha, det blir fett najs :D sen tror jag vi alla åker hem till Linn, och jag, Linn och Elsa fixar oss inför festen tillsammans hemma hos Linn :) jag har en känsla av att det här kan bli riktigt bra ändå! :D

men som sagt, söndag, måndag, tisdag, torsdag, fredag, lördag och söndag kommer mest gå åt till att plugga Kemi!

 


jag ska försöka fånga så många roliga ögonblick som möjligt på bild och förhoppningsvis dela med mej av dom här på bloggen! ^.^<3 



men nu måste jag sova, jag ska ju faktiskt upp tidigt och ducha imorron bitti! :)


jag hör av mej så fort jag får lite ledig tid, och förlåt för dålig uppdatering! jag vet att jag måste bättra mej! :( <3

 

 

                                                           // emma :) <3

Av Emma - 20 oktober 2012 12:36

hej alla söta läsare!   

helgen kommer endast bestå av en massa plugg till ett spanska prov jag har på onsdag nästa vecka! därför kommer jag kanske inte ha jätte mycket tid för bloggen under helgen, men jag har ändå bloggat en del igår och sådär, så jag hoppas att ni klarar er i helgen! :)


detta är ett häfte där vi kan öva inför provet! har en del anteckningar också! o.o

 

 

 

 

 

                           // emma :)                                                     

Av Emma - 19 oktober 2012 22:52

     

fuck off :( dumma.................................!!!!! jag som ville ha kvar Frida! :'( 

jaja, tyckte ni att juryn gjorde rätt när dom skickade hem Frida, eller tycker ni som jag, att det är otroligt bajsigt och att det borde vara Manda som åkt ut?


KOMENTERA!!  <3

 

 

                                                            kram emma! <3

Av Emma - 19 oktober 2012 22:45

ja, det var någon som kommentarde min förra bildbomb och sa att hen(?) vill ha fler bild bomber. om ni tyckte att den förra bild bomben var random, så vet jag inte vad det här är :P jaja, sitter med läsk och choklad och kollar spänt på Manda och Frida i x-factor finalen! jag tycker att Manda ska hem i kväll :/

vad tycker ni? :)<3


finfin bildbomb, otroligt söt jag är när jag är uttråkad! 8) <3


                                       






                                                                            // emma :) <3

Av Emma - 19 oktober 2012 17:17

jag hade tänkt mejj en film kväll innan X-factor ikväll, någon som har något förslag på film? :))<3


jag var typ lite uttråkad 8( <3

 

                    <- själv tyckte jag mest om den här bilden xd<3



            

 

 

 

 

                                                                                           // emma :) <3

Presentation

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Omröstning

vad tycker ni om novellen såhär långt? bra eller dålig? :3
 bra :)
 dålig....
 helt okej (:
 skit bra! jag äääälskar den!!! *o*
 skit dålig, vad har du för betyg i svenska egentligen? -.-
 ganska bra
 ganska dålig.. : /

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards