imawesomeandurenot

Direktlänk till inlägg 26 oktober 2012

äntligen lite ledighet och mycket tid med familj och bästa vännerna! (:

Av Emma - 26 oktober 2012 22:58

jepp! jag har ju lov nu och det är ju såklart skönt! men jag vet inte hur mycket jag kommer hinna blogga? jag har ett NO-prov på onsdag efter lovet och måste plugga riktigt mycket för att klara det här, så det blir ett helt galet lov! knappt något lov alls :( 

det är nämligen så att jag kommer gå upp tidigt imorgon för att först åka till Nova Lund med mamma och pappa och köpa en vinter jacka till mej, sen blir det IKEA (och kanske mycket mer, vem vet?) resten av dagen för att hitta möbler till mitt nya rum! :D jag har nämligen blivit tillfrågad av mina älskade föräldrar om jag vill flytta ner i ett mycket större rum nere i källaren då min kära bror tackat nej till att flytta ner! ^^ min bror är 3 år äldre och kommer därför alltid först när det gäller en hel del saker i familjen, men nu har jag fått det största "sovrummet" av alla och mitt gamla rum (det rummet jag har nu) kommer vara mammas och pappas kontor! :) det enda jag förlorar på att flytta ner är den fina utsikten från mitt stora fönster i mitt nuvarande rum :( fönstret jag får där nere är otroligt litet och eftersom mitt rum tekniskt sett ligger under jorden, ser jag inte mycket mer än lite av vår gräsmatta och en del av grannens (låt mej tillägga-otroligt fula) häck vilket är tråkigt! jag kommer dessutom antagligen inte ha någon som hellst utsikt eller dagsljus när det är vinter och snö! mitt förnser kommer antagligen att täckas av snö när den väl kommer..jaja, vi får se hur det blir, men mysigt och fint kommer det bli! ^-^<3 

 

sen ska jag på Halloween-fest hos en kompis på onsdag kväll och jag tror jag vet vad jag ska ha på mejj, men jag är fortfarande lite osäker.. kanske ska låna ett par riktigt najsiga shorts av Elsa, vi får se :) 

men innan dess ska jag, Elsa, Linn, Linns mamma och lillasyster till Väla och shoppa loss! 8D <3 haha, det blir fett najs :D sen tror jag vi alla åker hem till Linn, och jag, Linn och Elsa fixar oss inför festen tillsammans hemma hos Linn :) jag har en känsla av att det här kan bli riktigt bra ändå! :D

men som sagt, söndag, måndag, tisdag, torsdag, fredag, lördag och söndag kommer mest gå åt till att plugga Kemi!

 


jag ska försöka fånga så många roliga ögonblick som möjligt på bild och förhoppningsvis dela med mej av dom här på bloggen! ^.^<3 



men nu måste jag sova, jag ska ju faktiskt upp tidigt och ducha imorron bitti! :)


jag hör av mej så fort jag får lite ledig tid, och förlåt för dålig uppdatering! jag vet att jag måste bättra mej! :( <3

 

 

                                                           // emma :) <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 29 juni 2013 22:48

Hej till alla läsare som inte existerar! :3 jag vet inte riktigt var jag ska börja, jag har sommarlov, vet inte vilken skola jag ska åka till efter sommaren än och jag har lyckats hitta någon som älskar mig lika mycket som jag älskar honom... V ses t...

Av Emma - 16 februari 2013 12:16

Hej alla och förlåt. Jag har inte varit så bra på att uppdatera er men jag har inte haft någon lust att skriva och jag har inte haft något att skriva om för den delen heller... Det finns inte så mycket att göra när man blivit avkastad av en galen (me...

Av Emma - 10 februari 2013 23:11

kapitel tre är nu uppe på min novellblogg, hoppas ni blir bättre på att kommentera!<3     vill även passa på att be om ursäkt för dålig uppdatering även här, men jag hade bara massa prov förra veckan och har inte haft någon lust eller ork at...

Av Emma - 2 februari 2013 21:36

Förlåt för dålig uppdatering, men inget speciellt har hänt.. Eller jo, jag började ju dansa med Linn i torsdags, men annars är allt som vanligt; jag är fortfarande forever alone precis som alla andra år i mitt liv, så här bara 12 dagar innan Alla Hjä...

Av Emma - 27 januari 2013 16:25

jag vill bara säga att jag nu tagit bort novellen från den här bloggen! gå ner till länkar och tryck på den nya länken så kan ni läsa den där!      KRAAAAAAAAAAM!!!!!!!!!!!!!!!<333333333333333333333333333 ...

Presentation

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Omröstning

vad tycker ni om novellen såhär långt? bra eller dålig? :3
 bra :)
 dålig....
 helt okej (:
 skit bra! jag äääälskar den!!! *o*
 skit dålig, vad har du för betyg i svenska egentligen? -.-
 ganska bra
 ganska dålig.. : /

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards