imawesomeandurenot

Alla inlägg under september 2012

Av Emma - 30 september 2012 01:56

yepp, jag har nu gjort en ny omröstning till bloggen och hoppas att alla svarar och svarar ärligt! :)<3


denna gången lyder frågan : om jag gjorde en novellblogg, skulle nu läsa mina noveller då, och följa den bloggen som ni följer den här?   



hihi, svara i rutan eller i kommentarer om det inte finns ett alternativ som passar in på just dej! ^^<3

  puss så länge nu ska jag krypa ner i sängen och få en god natts skönhetssömn!     


  god natt   





                                                           // emma   

Av Emma - 29 september 2012 17:43

   


vart på nova idag och det var nån modegrej-sak där, så man kunde anmäla sej för att agera modell antagligen till alla nya klädkollektioner som kommer under hösten/vintern. man kunde också få bli 'stylead' helt gratis både hår och make up, men jag körde bara håret ;)  det var en otroligt lång väntetid, men jag blev nöjd med resultatet iaf, så det gjorde inte så mycket. det var typ det ändå "fyndet" jag gjorde idag, eftersom att mamma och pappa redan har lagt ut alla pengar för mej den här månaden på nya grejer till stallet! ^^<3

jag jag hittade inget som jag var helt 100 på att jag ville köpa, och slösade därför inte med pengarna den här helgen! :)



och FÖRLÅÅÅÅT för att jag har varit så dålig på att uppdatera, men det är inte alltid så lätt! jag fick min sista gardacil-spruta i torsdags, och det var hemskt, jag typ dog............ :( och senast i går morse när jag stod och duschade trodde jag seriöst att jag skulle dör PÅ RIKTIGT! 0.0


jaja, nu fick ni ett inlägg med bilder iaf! :)



ha det gött! 8)))))) <3





                                                        // emma :) <3

Av Emma - 26 september 2012 21:20

 








                                                                  // emma <3

Av Emma - 24 september 2012 09:00

här sitter jag och äter en bulle, som en gullig kompis köpte åt mej ^^<3 hehe, helt gratis, gulligt av henne<3 jag var faktiskt lite hungrig :P<3

så här sitter jag på en helt onödig håltimme, när jag kunde ha gått upp typ en timme senare och tagit bussen nu ist :(<3

menmen, jag börjar 9.20 idag, så det är inte långt kvar nu :)<3


bild på lilla jag och min bullis ^^<3


 






                                                                    // emma :) <3

Av Emma - 23 september 2012 18:06

jag undrar om det är någon som kanske har förslag på någon bra film eller serie eller nått? :)
jag har suuuuuper tråkigt :/ det finns typ inget att göra, jag ska bara äta och se på X-Factor ikväll, inget annat kul som händer tyvärr, så om ni har nått förslag, KOMMENTERA! <3


ska även duscha ikväll så att jag slipper det imorron bitti! <3


  jag vet inte vad ni säger, men av någon konstig anledning gillar jag mitt hår på den här bilden och jag gillar den överhuvudtaget ^^<3 

så nu får ni titta på den lite :P 

jag har ju tyvärr inga nya bilder för tillfället, men det kommer nog i veckan! :)<3




kram! :) <3



                                                               // emma :) <3

Av Emma - 23 september 2012 17:14

23 BESÖKARE IGÅR?!!!!!!!!! :OOOO

asså shit, det är rekord! :O långt över mitt förra rekord!   

jag är såååååååååååååå hhhhääääääääääääääääääääääär glad!   

tack! ^^<3


 






                                         // en GLAD emma ^^<3

Av Emma - 21 september 2012 12:55

IT'S FRIDAY FRIDAY!!!!!!!!!!!!!!!! 8DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD 




YEY!!!!!!!!! 8D <3

skriver mer sen, ska snart ha syslöjd   


så fett taggad! :D <3




                                                      // emma :) <3

Av Emma - 20 september 2012 16:14

mobba inte, har inte kollat den själv så den är kanske inte så bra? :P <3



 






                                                                // emma :) <3

Presentation

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Omröstning

vad tycker ni om novellen såhär långt? bra eller dålig? :3
 bra :)
 dålig....
 helt okej (:
 skit bra! jag äääälskar den!!! *o*
 skit dålig, vad har du för betyg i svenska egentligen? -.-
 ganska bra
 ganska dålig.. : /

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards