imawesomeandurenot

Alla inlägg den 19 september 2012

Av Emma - 19 september 2012 19:21

har ni helt glömt bort att ställa massa frågor till imorron??? :( jag har bara fått 2 frågor och det räcker inte långt. om jag inte får in minst 8 frågor till från olika personer  så blir det ingen video, tyvärr :(

jag måste plugga klart nu, men jag hoppas verkligen att jag får in fler frågor annars blir det inte av. det kan vara så att om jag är på bra humör i helgen så från ni en chans till också till på torsdags- håltimmen, men bara om jag är på tillräckligt bra humör för att vara snäll! <3



   bär dess kläder + halsduken under! :)      

alla bilderna är sen innan och jag ser verkligen inte så 'bra' ut just nu! :P jag är fortfarande sjuk och ser helt förfärlig ut. låter helt förfärligt också för den delen 8(<3



ha det bra och kommentera massor med frågor! ^^<3 ha " till frågestunden " som överskrift på din kommentar eller fråga så att jag vet att du vill ha svar på det i videon! :) <3


ha det gött! :)





                                                                            // emma :) <3

Presentation

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Omröstning

vad tycker ni om novellen såhär långt? bra eller dålig? :3
 bra :)
 dålig....
 helt okej (:
 skit bra! jag äääälskar den!!! *o*
 skit dålig, vad har du för betyg i svenska egentligen? -.-
 ganska bra
 ganska dålig.. : /

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards