imawesomeandurenot

Alla inlägg den 14 september 2012

Av Emma - 14 september 2012 21:13

det blir liiiiite ändrade planer... :P istället för till på måndag, han ni istället bara till imorron på er att rösta! så säg till alla du känner och vet att dom läser bloggen att inte missa att rösta! för imorron kommer en ny fråga upp!! ;D <3

hoppas det är OK med er. om det blir ett ja ( som det faktiskt ser ut att bli som det är nu ), så har ni dessutom längre tid på er att ställa frågor!! :) svaren kommer på torsdag som jag sa i förra inlägget, det är alltså bara omröstningens sista dag som är flyttad till I MORGON LÖRDAG istället för MÅNDAG NÄSTA VECKA. :) så vet ni det! :) så rösta på nu, så att vi förhoppningsvis och troligtvis har nått att göra under vår håltimme på torsdag! ;)<3



det här är nog det sista inlägget ikväll, så jag säger godnatt och sov gott, så hörs vi imorron!!! :D <3


nattinatti!! ^^<3





                                                                   // emma :D <3

Av Emma - 14 september 2012 19:35

nu har det precis kommit upp en omröstning, så rösta på bara! :D <3

ni har till på måndag på er att rösta! :) sen får vi se hur det blir, om det blir ett övervägande "ja" så får ni till på torsdag eftermiddag (håltimmen ni vet ;]) på er att ställa frågor i kommentarerna eller i fråge-grejen, och märk då kommentaren/frågan med överskriften "frågestunden" eller liknande :) , jag kommer självklart att upprepa detta senare om det blir av! :) men själv tycker jag nog att det skulle bli kul ^^<3

aja, det är ju ni som röstar, eller hur? :)


puss på er alla, jag kanske skriver med sen? :) <3

annars säger jag godnatt nu ^^<3


                

                                                                             // emma :) <3

Av Emma - 14 september 2012 09:59

Ja, jag har nu skaffat en app som gör att jag kan blogga från mobilen, som jag gör nu :)<3 så nu kommer ni inte missa lika mycket och jag kan dessutom lägga upp bilder så att ni hänger med, även om datorn ligger hemma!! :D det är en otrolig möjlighet för mej, och det är mycket roligare för er! ^^ fler inlägg=fler lärare=roligare att blogga! :))<3 så jag hoppas att det är en glad överraskning jag kommer med en fredag som denna! :)

Jag kom precis in i ett mörkt NO klassrum, utan läsare? X), vi får väl se hur det här slutar :p<3

Presentation

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Omröstning

vad tycker ni om novellen såhär långt? bra eller dålig? :3
 bra :)
 dålig....
 helt okej (:
 skit bra! jag äääälskar den!!! *o*
 skit dålig, vad har du för betyg i svenska egentligen? -.-
 ganska bra
 ganska dålig.. : /

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards