imawesomeandurenot

Alla inlägg den 6 september 2012

Av Emma - 6 september 2012 16:09

..... vi inte hade lunch och därmed inte heller någon håltimme och ingen svenska! :)

jag begav mej hem och började plugga! :) det är därför jag är så sent ute med det här inlägget! så förlåt igen! jag vet att jag är jätte dålig på att uppdatera, men jag sa det till er precis innan skolan, eller om det var när vi precis hade börjat, jag minns inte exakt när det var? men jag har iaf varnat er för det här! jag kan tyvärr inte säga att det kommer bli bättre för det kommer det inte om inte schemat ändras TOTALT! så ni får tyvärr leva med dålig uppdatering! men jag försöker på helger och lov! jag lovar! :)<3




  liten blid på lilla jag för ett tag sen! :)<3

 

 

                                                                                                     // emma :) <3

Av Emma - 6 september 2012 08:56

asså jag har verkligen ingen tid att blogga! :(<3

men jag lovar att blogga på håltimmen idag! jag börjar om typ 8, så jag måste dra, men jag har inte glömt er! puss på er så hörs vi sen! :)<3


    


                                                                           // emma :) <3

Presentation

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Omröstning

vad tycker ni om novellen såhär långt? bra eller dålig? :3
 bra :)
 dålig....
 helt okej (:
 skit bra! jag äääälskar den!!! *o*
 skit dålig, vad har du för betyg i svenska egentligen? -.-
 ganska bra
 ganska dålig.. : /

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards