imawesomeandurenot

Alla inlägg under september 2012

Av Emma - 6 september 2012 08:56

asså jag har verkligen ingen tid att blogga! :(<3

men jag lovar att blogga på håltimmen idag! jag börjar om typ 8, så jag måste dra, men jag har inte glömt er! puss på er så hörs vi sen! :)<3


    


                                                                           // emma :) <3

Av Emma - 5 september 2012 07:17

 

inte världens vackraste, men jag ät helt förälskad i blusen :') <3

vi ska simma , därför är jag osminkad! ;)



                                                                             // emma :) <3

Av Emma - 4 september 2012 22:00

förlåt för dålig uppdatering, ska lägga mejj nu! :( <3


men sorry!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :((((((( <3


kolla Elsas nya fina bloggdesign! :)<3


puss&kram! <3


                                                                          // emma :) <3

Av Emma - 4 september 2012 09:28

hejj! :) <3 är på skolan nu, ska snart ha matte, jag tror jag dör   

såhär ser jag ut just nu! :P


 


inte världens finaste precis, men jaja :P jag ska kolla facebook lite nu, och så ska jag kolla lite andra bloggar och sen blir det matte! :((

så vi hörs senare! jag ska btw till tandläkaren, så jg kommer hem lite senare än vanligt! :)


kraaaaaaam!!!!!! :DDDD <3



                                                                               // emma :) <3

Av Emma - 3 september 2012 17:58

¡Hola! läget och sånt då?! :DD jag  har det toppen just nu, för en gångs skull blev läxorna gjorda på endast 2 timmar!! så stolt jag är över mejj själv! :')<3


hoppas verkligen att ni har varit inne och grattat Elsa på elsafina.bloggplatsen.se, då hon fyller 15 idag!!!! :DDDDD<333333333


jaja, jag har iaf kommit hem och lyckats byta om till linne och mjukis byxor , sen tog jag ett päron och gjorde lite varmchoklad ^^<3 myspys SAMTIDIGT som jag lyckades gå igenom alla läxorna på typ rekord tid? :PPP
typ min lycko dag idag ^^ min kompis har dessutom köpt Girlfriend till mejj , asså jag blev typ SSSSSSSSSSSÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
ÄÄRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
GGGGGLLLLLLLLLLLLLLLLAAAAAAAAAAAAAAAAAAADDDDDDDDDD
DDDDD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!! 8DDDDD <3333333333333333333 jag typ skrek as hört så när jag låg där halvdöd på golvet och grät så hörde jag bara hur Elsa sa till någon " hon är okejj! det är lugnt! hon mår fint!....." XD<3 lol, kärlek till alla mina underbara vänner ^^<3 

( och för er som inte vet det, så är Girlfriend Justin's nya perfym, som inte ens finns att köpa i svenska butiker ännu! :'D<3 )




okejj, så jag antar att ni vill ha en bild nu? :) och eftersom att jag älskar er alla så himla mycket, så ska ni få en också! ^^ <3  så här har jag sett ut sen jag kom hem! :)) <3 ;




   



puss&kram! ^^<3



                                                              // emma :D <3

Av Emma - 3 september 2012 07:01

hej!!!!! jag vill börja dagen med en härlig grattis hälsning till Elsa som blir 15 idag!  så gå in på hennes blogg och gratta henne!! ;) jag hoppas ju så klart att hon fått många fina presenter och mer lär det bli, för vet ni vad? inte för att skryta men hon har världens bästa vänner! 8)        vi börjar dagen med simning, men men det är inte det värsta! jag duschade i morse för att jag hade glömt bort det!! D8 jag hatar att simma! tur att det snart är över! 8( jaja, vi får väl se hur jag klarar mejj genom dagen!  


jag skriver mer när jag kommer hem! :)<3


adios amigos! ^^<3


  lol, så fin är jag idag :P





                                                                // emma :) <3

Av Emma - 2 september 2012 14:16

ett snabbt inlägg mitt i pluggandet! :)

jag har städat mitt rum nu och jag är nästan klar med läxan! när jag är klar ska jag försöka göra nått nice med mina naglar se klart på den där filmen! :)<3

jag vet inte inte, jag har sjukt tråkigt, det gick fortare att städa än det brukar, så jag var ganska glad över det! ^^<3      så nu ska jag fortsätta med mitt pluggande.. -.-'

jaja, antar att ni är värda en gammal bild då? :P har inte lust att ta en ny just nu! ;)<3


 

Linn <3                                                  Emma (jag)<3                                                                 Elsa <3




                                                                   // emma ^^<3

Av Emma - 2 september 2012 12:02

hej alla underbara läsare! :)

denna dag kommer jag ägna åt att städa rummet och plugga vilket jag inte alls ser fram emot! :( jag hatar verkligen att städa och plugga... :( men städningen är nog mest för att typ hela släkten (nästan) kommer på lördag, för att min bror blir 18 på torsdag! :DDDDD vad som är mindre kul är att han får ny mobil, utan att betala ett skit själv!! :( och när jag beklagade mej för mamma sa hon bara att jag också kommer få en mobil när jag blir 18, men jag menar HALLÅ?!!! det är TRE ÅR tills jag blir 18!!!!!! vad är grejen?! kan jag inte bara få en nu lixom?! :((((( antingen sparar jag som fan nu och köper en IPhone 4s (vit) nu eller så väntar jag till det går och köpa en IPhone 5, ELLER så får jag helt enkelt vänta och se om det finns något ännu bättre när jag blir 18? men jag vill ju inte ha mobilen jag har nu i 3 år till? :( vettefan vad jag ska göra asså.. :( 


jaja.. jag får väl bara vänta och se,....?





igår så såg jag en film som jag ska fortsätta se på idag om jag får tid! :) filmen heter Ghost och jag typ älskar den! :') <3 

vet inte riktigt vad jag ska säga nu? xd så jag antar att detta blir slutet då? :) 

kram så länge! :)

   

                                                 

                                                             // emma :) <3

Presentation

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Omröstning

vad tycker ni om novellen såhär långt? bra eller dålig? :3
 bra :)
 dålig....
 helt okej (:
 skit bra! jag äääälskar den!!! *o*
 skit dålig, vad har du för betyg i svenska egentligen? -.-
 ganska bra
 ganska dålig.. : /

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards