imawesomeandurenot

Alla inlägg under oktober 2012

Av Emma - 18 oktober 2012 21:07

jag fick en fråga/kommentar från "anonym" som löd såhär: Om du inte lägger upp något på bloggen så varför inte bara ta bort den?! Sjukt onödigt -.-



mitt svar:  1. vem är du?

2. gillar du inte bloggen, sluta läsa/följa den då! jag går egenom mycket just nu, och det blir inte bättre för att vi har minst ett prov i veckan + typ en miljon läxor varje dag, och du fattar inte hur mycket jag pluggar verje dag? jag går hemifrån ca. 07.25 på morgonen och är hemma ca. 15.15 i princip VARJE dag! och sen ska jag fika för att jag är så jävla hungrig, sen måste jag plugga, sen äter jag och på onsdagar rider jag efter det, sen är det mer plugg som väntar, sen ser jag på TV och är lite social och pratar med mina föräldrar och sen måste jag sova för att orka med dagen därpå och för att överhuvudtaget komma upp. så det är inte så lätt som du/ ni kanske tror! och ja, jag pluggar även på helgen!

3. du inser inte att det kan vara jobbigt när folk påstår att man är as dryg för att man inte hinner uppdatera? jag har jävligt mycket annat just nu som jag känner är prio-ett! anledningen till att jag startade bloggen var för att jag hade tråkigt under sommarlovet och jag hade tid över som bara försvann, så då gjorde jag bloggen! det var för skojs skull, och visst jag uppdaterade typ 24/7 i början, men jag går i nian och jag har skit mycket nu, så ni får helt enkelt acceptera det, jag bryr mejj inte riktigt ifall jag förlorar läsare p.g.a det här.. det här är min fritid!



tack för mejj! 

 

                                                 // emma :) <3

 

 

 

ps. happy BieberDay! :D <3

Av Emma - 11 oktober 2012 20:24

jag ber verkligen om ursäkt för att jag är så dålig på att uppdatera, men för tillfället får ni acceptera att jag kanske inte orkar, jag har gått in i en otroligt jobbig period och jag är verkligen ständigt trött och ledsen! jag kom knappt upp i morse, jag vaknade en kvart innan jag var tvungen att gå, BOKSTAVLIGT!  jag mår vekligen inte bra och skulle kanske kunna komma tillbaka snabbare om ni bara kan vänta ett tag till, så ska jag göra mitt bästa! 


men nu orkar jag inte mer.. 



hejdå! <3




                                                                    // emma <3

Av Emma - 8 oktober 2012 11:11

förlåt för att jag är så himla dålig på att uppdatera, men jag vet inte vad jag ska skriva om, mitt liv är ganska långtråkigt just nu, samma saker händer alla dagar i veckan..... sova äta plugga plugga plugga äta plugga plugga plugga äta plugga plugga plugga äta plugga plugga plugga slappa framför TV:n 2 sekunder sova äta plugga plugga plugga......................... 

nämnde jag att jag pluggar ganska mycket..? 

jaja, jag har lite kuliga bilder som jag lägger upp nu, jag har ju studiedag och allt 8D <3


       (

   

jag saknar den ringen :(<3 jag skanar mina långa fina naglar också.... 8( <3






                                                                    // emma :) <3

Av Emma - 3 oktober 2012 12:23

Asså gud vad glad jag blev när jag fick veta att jag fick 29/39 PÅ NO PROVET!!!!! (fysik!!! : o)
Jag blev överlycklig och ringde mamma, så började jag gråta, så började mamma också gråta, hihi ^^ <3



 





                                                                // emma :) <3

Presentation

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Omröstning

vad tycker ni om novellen såhär långt? bra eller dålig? :3
 bra :)
 dålig....
 helt okej (:
 skit bra! jag äääälskar den!!! *o*
 skit dålig, vad har du för betyg i svenska egentligen? -.-
 ganska bra
 ganska dålig.. : /

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards