imawesomeandurenot

Alla inlägg den 20 augusti 2012

Av Emma - 20 augusti 2012 22:13

haha , jag diggar rubriken xd<3 iaf om man säger det på göteborgska! ;D <3


jaja, nu var det inte därför jag skulle skriva! :P<3


jag vill tacka er som kommenterar och är duktiga på det! och jag vill tacka alla som läser, jag ligger nog ganska bra till för å bara ha bloggat i typ.... 1 vecka 4 dagar, ! xd<3 har oftast ganska höga unika " läsar siffror " också! ^^ så tack så mycket! ^^ <3

MEN nu kommer det tråkiga nyheter, har vi/ni/jag otur så kommer jag kanske bara ha möjlighet att blogga på helgerna under den här terminen om jag inte är ledig från skolan av ngn anledning, eller slutar tidigt! det tar nämligen en evighet för mejj att göra läxor och jag antar att 9:an innebär ÄNNU mer läxor än innan! :(



men jag ska göra mitt bästa för att hålla igång bloggen! :)<3



nu måste jag dra, så nu säger jag natti natti! ^^ <3333333



                                                         // emma :) <3

Av Emma - 20 augusti 2012 13:17

hejj alla underbara! :D<3
nu är jag äntligen tillbaka från första dagen som niondeklassare!, jag slutade 11.50 idag och min skolbuss gick 12.00 :) så jag har ju egentligen varit hemma ett tag! ;) men jaja, vi fick sämsta schemat EVER!! -.- vi har jätte sena luncher och typ alla  dom jobbiga ämnena ligger innan lunchen, jag kommer antagligen hinna dö lite.... xc sitter och äter på ett äpple, för det räckte tydligen inte med att ha ätit lunch 2 ggr idag xs <3
här kommer bilder på mej, mitt och mitt schema ! ^^ <3


     

haha , så fin jag är :P ( not ) <3


ska se film nu, c ya! :)<3




                                                                     // emma :) <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Omröstning

vad tycker ni om novellen såhär långt? bra eller dålig? :3
 bra :)
 dålig....
 helt okej (:
 skit bra! jag äääälskar den!!! *o*
 skit dålig, vad har du för betyg i svenska egentligen? -.-
 ganska bra
 ganska dålig.. : /

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards