imawesomeandurenot

Alla inlägg den 11 augusti 2012

Av Emma - 11 augusti 2012 22:02

aa, nu är jag hemma igen efter en underbar kväll med god mat och dryck! ( lol, vuxen-replik xp) i alla fall. jag hade skit kul! :D och jag tror att hon blev glad för det enorma ritblocket vi gav henne! ;)<3 haha :D

jag skulle kunnat stanna hela natten, vi hade verkligen sjukt kul! x)<3 men när jag väl kom hem och fick av mejj sminket så blev jag genast jätte trött, så jag ska mysa lite med ganska korta pyjamasshorts och mammas gamla tränings/tjock tröja! ^^ dö mysigt är det! :D sen ska jag kolla lite vad som är på TV och se om det går nån bra film ikväll och bara mysa ner mejj i sängen med godis eller popcorn och läsk och bara mysa framför TV:en ^^<3 och om ni undrar vrf jag inte myser ner mejj i soffan med familjen så är det för att det inte blir så mysigt när man håller på å frysa ihjäl! xc haha , nej, men mamma och pappa sitter på uterummet, och min storebror sitter på sitt rum och spelar data x_o

jaja, nu ska jag fixa mitt lilla myspys och krypa ner i sängen! ^^ 

kramen! <3



                                                    // imawesomeandurenot ! ;) <3

Av Emma - 11 augusti 2012 12:15

idag ska jag fira en kompis som konfirmerades för typ en vecka sen tror jag det var! :) jag har bara hunnit äta frukost och duschat, jag ska ha klänningen jag visade för ett tag sedan, och det svarta skärpet, så får vi se vilket av dom två par ballerina skorna det blir till! :) jag har också tänkt att jag ska försöka ge mejj på å locka håret, dagen till ära! ^^ haha, nej men jag hade faktiskt tänkt locka håret :P jag  har ju lite själv fall så det är ju typ lite volym i det redan, det är lixom vågigt.. men idag ska jag ha lockar hoppas jag! ^^<3

jag måste också hinna måla om både tå- och finger naglar, för det ser för jävligt ut :P lol<3




men om jag ska hinna med allt så får jag nog dra nu :)
c ya! :)<3



                                                      // imawesomeandurenot ! ;) <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Omröstning

vad tycker ni om novellen såhär långt? bra eller dålig? :3
 bra :)
 dålig....
 helt okej (:
 skit bra! jag äääälskar den!!! *o*
 skit dålig, vad har du för betyg i svenska egentligen? -.-
 ganska bra
 ganska dålig.. : /

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards