imawesomeandurenot

Alla inlägg den 7 augusti 2012

Av Emma - 7 augusti 2012 23:45

yeah, I'm back! ;)) 
hehe, jag hinner slänga in ett kort inlägg innan jag ska försätta med min film! :) <3
det blev tyvärr inget samtal med älskligen innan, men har jag tur så klarar jag stanna uppe ett bra tag till och då kanske det blir en kortis med webb och chatt! :))  

då vi bor ganska långt ifrån varandra har vi svårt att träffas , så ist för att träffas personligen så brukar det bli mint 2 video-samtal på Skype i veckan! eller vi försöker iaf! vi chattar en hel del på facebook också! :))<33

men nu får jag gå öppna upp filmlänken igen så jag kan se klart på min film! ^^<3

som vanligt är det bara till å slänga in en kommentar om ni undrar över någonting! :)


                                                                           NATTI NATTI! :))<3

 

                                                // emmsisemmsanawesome ! 8) <333

Av Emma - 7 augusti 2012 18:15

hej ! :)

MIN DAG: idag ringde klockan 07:30 , tyvärr för sov jag mej till ca. 08:00! min buss gick 09:03 och jag fick PANIK! det fick bli en snabb dusch och en slarvig sminkning innan jag fick på mejj kläder och smycken! sen var det till å rusa ut i köket för att trycka i mejj en ända ynka lite macka innan jag fick skynda iväg till bussen för att åka in till stan med en kompis! väl på stationen i Lund började det regna och jag överdriver inte när jag säger att två minuter senare när vi fått upp paraply och sökt skydd slutade det regna! det regnade massor i omgångar och när vi äntligen lyckades få klart för oss hur vi skulle göra med betalningen för en present och vi just hade hunnit in på ett litet fik började det ÖSREGNA! det var svin kallt och jag som bara hade en klänning som räckte till knäna och ett par ballerina skor och en jeansjacka på mej började hacka tänder så fort vi kom ut igen! sedan skulle vi hitta ett kort också, det blev lite papper och kuvert, lite 'blommor' och band och så bar det av hemåt för att pynta kortet! vi blev otroligt stolta måste jag säga! ;) haha :D


allt detta slit och elände bara för att en kompis firar sin konfirmation ( som hon tog för någon dag sedan, jag vet inte exakt när? ;s ) på lördag! men det är hon värd! hon är en underbar vän! det är kompisen jag var i stan med också för den delen! dom är två super go'a tjejer! ;)




TYP SÅHÄR BLIR KVÄLLEN: det blir hemmagjord handburgare med pommes till middag. mums! :D jag funderar på att kolla på en film då jag är ett film freak och älskar att se på film! ;D

men innan dess blir det till å gå in på Skype för å snacka med min lilla knäppis till spel nörd ( min pojkvän )! ;D <3




jag tror bestämt att det var allt, kanske skriver mer ikväll eller så kommer det mer imorron! :) 

håll er uppdaterade och kika in lite senare, så kanske jag har skrivit något mer? :) <3




                                                         // emmsisemmsanawesome! 8) <333

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Omröstning

vad tycker ni om novellen såhär långt? bra eller dålig? :3
 bra :)
 dålig....
 helt okej (:
 skit bra! jag äääälskar den!!! *o*
 skit dålig, vad har du för betyg i svenska egentligen? -.-
 ganska bra
 ganska dålig.. : /

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards