imawesomeandurenot

Alla inlägg den 23 augusti 2012

Av Emma - 23 augusti 2012 13:28

haha, jag pallar inte oss ibland! xd <3 jag gjorde sådär för en stund sen, men då var det på riktigt! xd en lärare bara gick förbi och jag bara * POKERFACE!!* 0.0 haahhahahh XD<3

så här kommer min kompis och gör samma sak men det är jag som går förbi! ;)



  haha, jag älskar mina kompisar, dom accepterar alltid att jag är lite knäpp och flummig! ;)<3



                                                                      // emma :) <3

Av Emma - 23 augusti 2012 12:58

hej! varje torsdag har jag typ en timmes håla så jag ska försöka skriva så mycket jag kan på våra håltimmar då! :) men det kan ju alltid hända att att jag inte kan blogga för att vi kanske vill göra nått annat än att vara super osociala varje torsdag efter lunch! ;) jag menar är det fint väder så kanske vi hellre går ut eller nått.. men vi får se hur det blir! :)

när jag kommer hem ska jag plugga spanska, sen ska jag leta upp gårdagens Robinson klipp eftersom jag inte hann se det igår! :( så det är väl typ det som händer idag! :)


idag tog vi skolfoto och GUD vad ful jag blev! DX  jaja, det finns inte så mycket att gör nu, gjort är gjort, så jag får väl vara lite nöjd iaf..  kommer ni ihåg den där klänningen jag visade? som jag hade på min kompis konfirmations fest? :)

den klänningen hade jag på skolfotot! ^^



jaja, här kommer en bild om ni har glömt bort den! :D sitter i skolbiblioteket, så det var typ lite awkward att ta bilden! xc <3

men jaja, nu ska i inte behöva vänta mer och jag ska sluta babbla! ;)  bilden kommer HÄR: 

 

jag skriver nog mer ikväll! :)<3


c ya! <3



                                                               // emma :) <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Omröstning

vad tycker ni om novellen såhär långt? bra eller dålig? :3
 bra :)
 dålig....
 helt okej (:
 skit bra! jag äääälskar den!!! *o*
 skit dålig, vad har du för betyg i svenska egentligen? -.-
 ganska bra
 ganska dålig.. : /

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards