imawesomeandurenot

Alla inlägg den 8 augusti 2012

Av Emma - 8 augusti 2012 20:43

äntligen får jag snacka med min älskling igen ! det var ett tag sen jag fick höra hans underbara röst ! och nu ska vi troligtvis *HOPPAS* träffas nästa vecka ! :'D <3

vi har inte träffats på typ över en vecka and I'm FREAKING OUT !!!! X_X saknar honom så JÄVLA MYCKET ! jag tror seriöst jag kommer hinna bli halvdöd innan dess ! och sen kommer han attackera min hals så dör jag ännu mer xP <3 haha :D <3 om ni undrar så är han typ beroende av min hals och jag börjar seriöst fundera på om han var en vampyr i sitt förra liv ? xs <3 



hehe , jag ska dra nu , jag tror han börjar bli lite sur över att jag inte är så aktiv i vårt samtal, så får nog sluta skriva nu och svara honom lite bättre :P ska dessutom se en film om typ 5 , så måste dra ! ;)) <3
bye bitches !   



                                                        // emmsisemmsanawesome ! 8) <333

Av Emma - 8 augusti 2012 15:24


tjatja bloggen!!! *fjortizzzmin* hehe :P <333


stutsade just ut från duschen och rakt ner i mjukis byxorna och brorsans gamla tjocktröja , myspys på hösta nivå! det enda som fattas just nu är min underbara pojkvän som jag önskar vore här! 

nu ska jag iaf se klart filmen som jag började på igår kväll och så hoppas jag ju såklart kunna snacka med älsklingen ikväll då det tyvärr inte blev av igår! :) <3

senare idag eller ikväll ska jag försöka skriva ett inlägg med en del av mina intressen! :)





hittills har dagen endast bestått av sömn, frukost, TV-tittande och en dusch! och så hann jag ju med ett snabbt inlägg imorse med en fråga från igår! :)



en annan sak jag har tänkt på... det känns som om jag skriver för mejj själv, även om jag vet att jag har läsare! jag önskar lite kommentarer annars är risken stor att jag slutar! det känns lite ensamt, som om jag skulle kunna skriva min största hemlighet utan att någon fick veta! " det är som att snacka med en tegelvägg" brukar man väl säga? för lite så känns det just nu, och jag fattar att jag kanske inte kan få typ 20 läsare bara sådär, men det vore kul om du som läser iaf kommenterar ibland?

jaja , tack iaf<3




                                                     // emmsisemmsanawesome ! 8) <333

Av Emma - 8 augusti 2012 12:00

Smörblomman undrar: 

Vilken film?


Mitt svar: 

jag såg, och kommer fortsätta se den idag, The Day the Earth Stood Still. jag hann inte se klart den, därför fortsätter jag idag! :) jag älskar den filmen! den är otroligt bra! <3

jag har den inte på DVD utan jag kollar en del filmer på www.letmewatch.com , dock finns det ingen text, och alla filmer är på engelska, så det gäller å hänga med när dom pratar! ;)

btw. tack för kommentaren! :)<3 


om fler kommenterade hade det här med å blogga varje dag blivit mycket roligare, tro mejj! 


Ha det gött igelkött! ;D <3


                                                   // emmsisemmsanawesome ! 8) <333

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Omröstning

vad tycker ni om novellen såhär långt? bra eller dålig? :3
 bra :)
 dålig....
 helt okej (:
 skit bra! jag äääälskar den!!! *o*
 skit dålig, vad har du för betyg i svenska egentligen? -.-
 ganska bra
 ganska dålig.. : /

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards