imawesomeandurenot

Alla inlägg den 21 augusti 2012

Av Emma - 21 augusti 2012 14:38

as skönt att få komma hem från skolan! ^^ jag och en kompis missade nästan bussen, så var ganska stressade :P

när jag kom hem så gick jag ut i trädgården för att hänga upp två dyngsura handdukar och en bikini, eftersom vi badade sista timmen i skolan :)<3 alla nior var på badet + en klass som vi gissar gick i 5:an på typ byskolan eller nått sånt ^^ <3

efter att jag hade hängt upp mina bad saker, så gick jag in och tog en glass som jag precis tryckt i mejj^^<3 MUMS!! 8DDDDDD<3




förresten, var det nån mer än jag som såg på Robinson - revanschen igår? :D , isf, gillade ni det? och tänker ni följa serien? :)



ja, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om? :P det blev ganska kort den här gången, men jag skriver nog mer ikväll! :) <3

puss & kram ! 


                                                                           // emma :) <3

Av Emma - 21 augusti 2012 07:14

jag hinner med ett SUPER kort inlägg innan jag drar till bussen! 

idag så badar vi sista timmen och innan dess tror jag vi bara ska en jävla massa sammarbetsövningar i fyra grupper! vi började lite igår, och det var väl helt OK... men jag hoppas det blir kul iaf... jag har väl ett hyfsat lag :P jag är dessutom ansvarig av nån jävla anledning!? vad var det bra för lixom!? varför just jag? det kunde ju ha varit nån annan? jag gillar inte för mycket uppmärksamhet, och jag gillar inte att ta plats och bestämma mm...... 8( 


men nu hinner jag inte mer! jag måste dra! bussen går om typ en kvart! 0.0



c ya later aligator! ^^ <3




                                                              // emma :) <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Omröstning

vad tycker ni om novellen såhär långt? bra eller dålig? :3
 bra :)
 dålig....
 helt okej (:
 skit bra! jag äääälskar den!!! *o*
 skit dålig, vad har du för betyg i svenska egentligen? -.-
 ganska bra
 ganska dålig.. : /

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards