imawesomeandurenot

Alla inlägg under december 2012

Av Emma - 11 december 2012 15:54

jaha.... det är den tredje luckan som döljer en sådan här! vadå dålig fantasi? -.-


 

jag börjar tröttna på dom nu, kan jag inte få nått annat? något som du inte bjudit mej på förr?! -.-


det har inte hänt något speciellt idag tror jag, halvdag med Luciatåget och halvdag med vanliga lektioner. imorron har vi halvdag Lucia och halvdag vanligt igen, men på elevens val så ska jag gå ett litet Luciatåg också.. det är som skolans Lucia tåg har blivit inhyrt typ, fast det är bara några få som ska med i det tåget :)

jag ska inte babbla mer, för nu måste jag skriva på en skrivuppgift vi fått på NO:n och den ska vara inne på torsdag, och jag har bara skrivit överskriften!!!! 0.0 paaaniiiik!!!! .-.

 

 

                                                                  // em <3


Av Emma - 10 december 2012 20:58

hejhej! :)

min dag har inte varit så händelserik.. från klockan 8.00-13.40 typ övade vi i nian (inte alla) på alla Lucia sånger som vi ska sjunga på torsdag morgon, då det är 13:e december! :)<33333

eftersom att jag inte har haft några vanliga lektioner idag, så bestämde jag mej för att ta lite ansvar för mitt missade skolarbete, så jag tog hem matte-boken och gjorde några tal  


under dagens lucka gömde sig...  

... ja, vad det nu än var så gick det ner iaf :P i börja smakade det te, och låt mej tillägga att jag inte gillar te, men sen bjöd dom små godis sakerna på en härlig fruktig smak! ^^



jag har även fått en kommentar från en annony person som ställde frågan; "Kan du inte lägga upp ett videoklipp där du sjunger? :D"

hahah, ja du, om det ändå var så att jag kunde sjunga! då hade jag gärna gjort det! men nu kan jag ju inte det, jag är typ totalt värdelös! det låter falskare än falskast!! så nej tack, slipper jag så skippar jag gärna solosång!

 

jaja, sorry, tyvärr så lär det inte bli av! ;)<333 ha det bra, så hörs vi imorron! nu är jag dödstrött så nu ska jag bara borsta håret och tänderna och lite andra sådana kvällsrutiner sen blir det boms i säng   och vila rösten, för imorron, håller vi på från 8.30 till typ... 12.00 tror jag? eller nått sånt?     

 

 

 

ha det gött, igelkött!! ;)<333

 

 

                                                            //emma:)<3

Av Emma - 9 december 2012 13:28

oops.. jag hann aldrig lägga upp gårdagens lucka! så ni får båda idag!

igår så gjorde jag inte så mycket, mer än att handla en gran. och nu vet jag att det är många av er som tycker det är sjukt tidigt!!! men det är så här att först så köpte vi julgran den 23:e men så ändrade vi det så att vi köpte den en vecka innan julafton ungefär så har vi den på uterummet så länge! men grejen är den att vi är i Göteborg en vecka innan julafton så vi kan ju inte köpa den då. så därför var vi ute och gjorde det igår! :)<3


what ever! här kommer lucka 8! :)


 


och här kommer dagens lucka! 


 

asså jag älskar lakrits, men det där var inte gott!! :(<3


jaja, jag ska upp och fika nu, så ska jag försöka blogga mer senare innan jag kryper till korgs! :)<3


                                                                       // emma :) <3


Av Emma - 7 december 2012 13:00

yes!!! jag är äntligen klar med musikuppgiften!!! inskickad i sista sekund! >_<


7:e december idag, det betyder att 7:e luckan är öppnad, men det betyder också att min pappa blir ett år äldre idag!! :D<333 det ska firas ikväll, men första ska jag och tjejerna in till Lund och fixa julklappar och annat inför julen!!! :DDD<333333

jag måste säga att det verkligen behövs att vi åker in och shoppar! jag har inte fixat en enda julklapp än, och om jag ska hinna det innan julafton, så är det min sista chans idag, för sen han jag fullt upp hela vägen fram till jul!! 0.0<3


under dagens lucka!


 

gott! :))<3



jag hade tänkt att jag skulle göra mej lite extra fin såhär i den fina vintern, så idag blir det inte bara mascara och rough som åker på utan även lite Fit Me Foundation! 8)<3

och så hade jag tänkt att jag ska försöka locka håret också! :)<3



det är val typ det som händer idag, inte mycket annat :)<3


ses senare kanske? :)<33333



                                                                       // emma       <333

Av Emma - 6 december 2012 13:00

hejhej!

haha, aa, ni vet sånna där godis-halsband? i dagens lucka (lucka 6) gömde det sig en godis-klocka x)


 

jag måste dock påpeka att den inte luktar så gott som jag minns att halsbanden gör :( klockan visar 6:30 på ena sidan och 7:30 på andra, hm, jag föredrar 7:30 ;)<333




                                                                         // emma :) <3

Av Emma - 5 december 2012 17:03


  

gröna mentos fick jag i dagens lucka! :)<3


                                                                   // emma :)<3

Av Emma - 4 december 2012 17:09

hej! :) 

idag var det första dagen på bageriet! det var väl helt okejj antar jag :) jag kan nog stå ut till på fredag! 

jag fick göra pepparkakor och lussekatter :) 

det finns inte så mycket att tillägga.. : / <33


bakom lucka numer 4 gömde sej det här! :)) ;   


vet inte riktigt vad det var? :P men det gick ner snabbt iaf! x))<333


ha det bra så hörs vi imorron!! ^^<33333333



                                                                     // emma :) <3

Av Emma - 3 december 2012 08:14


fin min i slutet där! x)<3


btw, klubban får      av 5 möjliga i betyg! ;)


                                                                    // emma :) <3
 

Presentation

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Omröstning

vad tycker ni om novellen såhär långt? bra eller dålig? :3
 bra :)
 dålig....
 helt okej (:
 skit bra! jag äääälskar den!!! *o*
 skit dålig, vad har du för betyg i svenska egentligen? -.-
 ganska bra
 ganska dålig.. : /

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards