imawesomeandurenot

Alla inlägg den 12 december 2012

Av Emma - 12 december 2012 15:52

hej alla fina! :) 

idag stod ännu mer Luciaträning på schemat! sedan hade vi B-språk, matte och elevens val, men eftersom att jag valde att vara med i "lilla Luciatåget" som var för pensionärerna idag, så hade jag inget elevens val :)

imorgon ska Luciatåget samlas på skolan ca. en timme tidigare än vanligt, d.v.s kl. 07.15, för att gå igenom en sista gång och sjunga upp så att det inte ska låta förjävligt när vi sjunger för skolans alla elever imorgon bitti!   

det betyder att jag måste upp ännu tidigare, och att mamma måste offra sej och köra tidigare till jobbet så att jag kommer till skolan i tid : /



dagens godis under dagens lucka var......


 

klubba!!!!!! muuuuuums!!!!   <33


ikväll ska jag till stallet för sista gången i år tror jag, om jag inte går Lucia där också...? om jag kan..? 0.0 jag vet inte ens när det är Lucia där? :P jaja, jag ska iaf på avslutning idag, vilket betyder BARBACKA RIDNING!!!!!!!   

ses imorron alltså! :) för nu ska jag skriva klart den där dumma NO uppgiften -.- 


                                                                             // em<3

Presentation

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Omröstning

vad tycker ni om novellen såhär långt? bra eller dålig? :3
 bra :)
 dålig....
 helt okej (:
 skit bra! jag äääälskar den!!! *o*
 skit dålig, vad har du för betyg i svenska egentligen? -.-
 ganska bra
 ganska dålig.. : /

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards