imawesomeandurenot

Alla inlägg den 20 december 2012

Av Emma - 20 december 2012 17:06

Ja ni, mina fina läsare, vad tror ni om det här med domedagen och allt? Är det vår sista dag på Jorden idag? Eller kommer det på nått mysko sett komma solar från parallela universum till vår sol och slår sig ihop med den, så att energin från den skapar ett stort svart hål i Vintergatan och att Jorden kommer slungas in i detta svarta hål och komma till ett parallellt universum där allt är guld och gröna skogar, där allt är en dans på röda rosor? Eller är det så enkelt att ingenting kommer att hända, att allt kommer vara som vanligt? 

Själv vet jag inte vad jag ska tro... Det finns mycket annat som är mycket viktigare att tänka på just nu, som tillexempel att jag får mina betyg i morgon, eller att "alla" nior på vår skola ska ha en Julmiddag i morgon kväll. Det värsta är att ingen vet vem dom kommer få sitta till bords med, och ingen vet som dom kommer "tvingas" dansa med. Jag vet inte riktigt vilket av det som skrämmer mig mest...


Hur som helst, jag läste en kommentar idag av en tjej som tycker det börjar bli lite tråkigt och enformigt med bilderna från julkalendern varje dag. Jag förstår din tanke, men om 4 dagar är det över. :)

Hon frågade också efter mer "personliga" inlägg, vilket kanske det inte blir allt för mycket av, eftersom att mitt privat liv innehåller sådant som jag gärna inte går ut och säger såhär på bloggen, eftersom att jag inte vet vilka som läser, och vad som kan hända med den informationen om jag skriver allt för mycket här. Därför kommer jag aldrig lägga upp alldeles för personliga inlägg.


Ja, här får ni iaf dagens godis :)<3


   



Ha det gött, så hörs vi kanske imorron när jag kommit hem efter skolan, eller så blir det på lördag! :)<33

Kram, 


                                                                    // em<3

Presentation

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Omröstning

vad tycker ni om novellen såhär långt? bra eller dålig? :3
 bra :)
 dålig....
 helt okej (:
 skit bra! jag äääälskar den!!! *o*
 skit dålig, vad har du för betyg i svenska egentligen? -.-
 ganska bra
 ganska dålig.. : /

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards