imawesomeandurenot

Alla inlägg den 19 december 2012

Av Emma - 19 december 2012 14:19

förra veckan sa jag ju att det var sista kvällen i stallet för i år, så gissa om jag blev på topp-humör när jag fick veta att det är sista gången IDAG!!!! :DDDDDD<33333333

anledningen till detta är att jag gled av när vi red barbacka förra veckan, vilket innebär att jag är skyldig min grupp en tårta x) fast för det mesta blir det bara nån kaka, och jag har bestämt, att eftersom att alla älskar mina "legendariska" choklad-muffins, så är det det som kommer serveras efter en timmes rid pass ikväll, tillsammans med massa annan avslutnings fika, men glögg och så som vår tränare bjuder på! ^^<33

extra mumsigt ikväll alltså, och det kommer antagligen sluta med att vi alla rullar ut ur ridhuset och bort till parkeringen, där våra bilar väntar på att ta oss hem! cx 




okej, whatever! ^^
lucka 19 dolde......;


   



ha det gött! :)



                                                                           // em<3

Presentation

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Omröstning

vad tycker ni om novellen såhär långt? bra eller dålig? :3
 bra :)
 dålig....
 helt okej (:
 skit bra! jag äääälskar den!!! *o*
 skit dålig, vad har du för betyg i svenska egentligen? -.-
 ganska bra
 ganska dålig.. : /

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards