imawesomeandurenot

Alla inlägg den 18 december 2012

Av Emma - 18 december 2012 21:21

hehehe.......... oj.... ni fick aldrig bilden på gårdagens godis :( så nu får ni godiset från;

lucka 17;


    xd


och lucka 18; 


 


det finns inte så mycket att säga ikväll... jag kom precis från duschen, och jag har även fått göra ett gästblogg-inlägg på Bunnys om ni vill så kan ni se inlägget HÄR och om ni inte vill läsa det, så klickar ni inte på länken x))<3333

 

ni förstår inte vilken tur jag hade i eftermiddags! vi slutade 5 minuter senare än vad vi skulle för att vi såg på film, och gissa vad? när vi slutar vanlig tid så har jag 'bara' 10 minuter på mej att gå till skåpet, packa väskan och springa ut till bussen, och idag kom jag ut precis när bussen körde in på "busshållplatsen"!! om vi hade slutat 1 minut senare så hade jag inte kommit hem förrän pappa slutat! hemska tanke!!! :( 

just nu gör jag inte så mycket, ska gå upp och ta något att äta innan jag kryper till korgs, eftersom jag inte åt så mycket till middag! 

så nu säger jag hejdå, och så hörs vi imorron, om jag inte är alltför upptagen med att baka! ^^<333

 

 

                                                             // em<3

Presentation

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Omröstning

vad tycker ni om novellen såhär långt? bra eller dålig? :3
 bra :)
 dålig....
 helt okej (:
 skit bra! jag äääälskar den!!! *o*
 skit dålig, vad har du för betyg i svenska egentligen? -.-
 ganska bra
 ganska dålig.. : /

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards