imawesomeandurenot

Direktlänk till inlägg 26 november 2012

helgen och dagen :)

Av Emma - 26 november 2012 16:05

hejj alla! :) som lovat ska jag nu skriva om vad helgen hade att bjuda på och även om hur första dagen på praon (stavning?) var! :)


i lördags åkte jag först med mamma och pappa till Vipeholm för att gå på deras öppet hus. det var helt okejj, men jag tror det blir Hvilan (florist) som jag väljer ändå.. :) 

sen kom Linn vid typ.. 4 och vi satt uppe i vardagsrummet och spelade spel och så åt vi middag, sen spelade vi lite till och sen kom Elsa vid 7 och då sprang vi ner och invigde mitt nya rum! :DDD <3

sen gjorde vi nachos och popcorn och sen såg vi Hunger spelen! :D mys pys! ^^<3

sen såg vi Hundtricket igår och åt nachos även då ^^

sen skulle dom hem och jag skulle äta, sen blev det inte mycket mer än Solsidan, för sen gick jg och la mej för att orka upp. 

så idag då.. jag sprang fort in i duschen och sen tag jag på mej pyjamas igen, sen upp och äta och sen ner och klä på sig, upp igen och borsta tänderna och sminka mej, sen borsta håret och sen fick det bli två inbakade flätor :) 

väl i lund tog det kanske 10 minuter att gå från stationen till min prao plats. vid 9 var dom nog lite smått trötta på att jag var så snabb så dom skickade upp mej på frukost ist x) 

en kvart senare typ var jag nere och störde friden igen och så var det bara att jobba och vänta och jobba och vänta och jobba och vänta och jobba och vänta och jobba och vänta.... nämnde jag att jag fick jobba..... och vänta..? x.x sen upp på lunch och sedan ner i typ 2 timmar till sen åkte jag hem :) 



ligger nu i värmen under täcket och väntar på att pappa ska komma hem och börja göra mat så att jag sen kan åka iväg till stallet ikväll. :) och nej, det är inte onsdag, men jag red inte förra veckan så jag rider 2 ggr den här veckan ist :)<3


sugna på bilder? :) good, för här kommer en från idag, och en från nån vecka sedan! ^^<3333


 


 


kram! :) 


                                                                   // emma :) <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 29 juni 2013 22:48

Hej till alla läsare som inte existerar! :3 jag vet inte riktigt var jag ska börja, jag har sommarlov, vet inte vilken skola jag ska åka till efter sommaren än och jag har lyckats hitta någon som älskar mig lika mycket som jag älskar honom... V ses t...

Av Emma - 16 februari 2013 12:16

Hej alla och förlåt. Jag har inte varit så bra på att uppdatera er men jag har inte haft någon lust att skriva och jag har inte haft något att skriva om för den delen heller... Det finns inte så mycket att göra när man blivit avkastad av en galen (me...

Av Emma - 10 februari 2013 23:11

kapitel tre är nu uppe på min novellblogg, hoppas ni blir bättre på att kommentera!<3     vill även passa på att be om ursäkt för dålig uppdatering även här, men jag hade bara massa prov förra veckan och har inte haft någon lust eller ork at...

Av Emma - 2 februari 2013 21:36

Förlåt för dålig uppdatering, men inget speciellt har hänt.. Eller jo, jag började ju dansa med Linn i torsdags, men annars är allt som vanligt; jag är fortfarande forever alone precis som alla andra år i mitt liv, så här bara 12 dagar innan Alla Hjä...

Av Emma - 27 januari 2013 16:25

jag vill bara säga att jag nu tagit bort novellen från den här bloggen! gå ner till länkar och tryck på den nya länken så kan ni läsa den där!      KRAAAAAAAAAAM!!!!!!!!!!!!!!!<333333333333333333333333333 ...

Presentation

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Omröstning

vad tycker ni om novellen såhär långt? bra eller dålig? :3
 bra :)
 dålig....
 helt okej (:
 skit bra! jag äääälskar den!!! *o*
 skit dålig, vad har du för betyg i svenska egentligen? -.-
 ganska bra
 ganska dålig.. : /

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards