imawesomeandurenot

Alla inlägg den 4 november 2012

Av Emma - 4 november 2012 13:14

ja mina fina läsare, nu är det skola imorron, och jag vill inte! :( jag kommer inte palla det! vi har NO-prov i kemi på onsdag, som egentligen skulle vara förr-förra veckan, alltså veckan innan lovet, men så flyttades det för vi hade spanska prov den dagen också! så skulle vi ha det imorron, men alla hade panik över detta och eftersom vår NO-lärare är så snäll så flyttade hon det till på onsdag istället! :D gulligt av henne! ^^<3

just nu sitter jag och har precis gått igenom alla bloggar jag följer, kollat facebook, och kollat statistik mm. :) det är det jag gör varje dag i princip ^^ jag lyssnar på musik också, och i skrivande stund lyssnar jag på You Belong With Me av Taylor Swift! <3


nu ska jag snart gå igenom allt i kemi boken igen och försöka förstår någonting av den där smörjan.... o.x 


ha det gött alla fina! :) <3

           





                                                              //emm8) <3

Presentation

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Omröstning

vad tycker ni om novellen såhär långt? bra eller dålig? :3
 bra :)
 dålig....
 helt okej (:
 skit bra! jag äääälskar den!!! *o*
 skit dålig, vad har du för betyg i svenska egentligen? -.-
 ganska bra
 ganska dålig.. : /

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards