imawesomeandurenot

Alla inlägg den 3 november 2012

Av Emma - 3 november 2012 12:39

hejj  alla och förlåt för dålig uppdatering! jag vart helt slut när jag kom hem i onsdags natt och vill därför bara bli av med allt smink och gå och lägga mej! vi hade skitkul hela dagen! tyvärr fick jag inte med mej varken kamera eller tiara, och därför blev det inga bilder!   DUM EMMA DUM EMMA DUM EMMA!!!!!! 

jaja, vi hade kul både på väla och på festen!

jag köpte en typ röd/rosa blus på BikBok som Linn och Elsa sa var såååå jag! 8) jag gillde den verkligen, och hade tänkt ha den på måndag tillsammans med ett vitt linne under, då blusen kommer vara öppen och ett par vanliga jeans och ett guldigt, skit coolt skärp som jag köpte på JC! :) sen köpte jag lite nödvändia saker som saknades i mitt pennskrin och så köpte vi vars ett halsband som ska representrea var och en av oss! :')<3 (jag Linn och Elsa)

sen åkte vi hem och bytte om och sminkade oss och sprang över till Denise där festen var! ^^ vi hade skit kul, vi hade både flummiga och allvarliga situationer och diskutioner under kvällen, och det resulterade i att vi alla lämnade Denise hus runt 23.30 och jag var hemma vid 23.50 :)
sen var det upp tidigt på torsdag också, för att åka till Emporia med min morfar, låtsas mormor och bror! :) ingen shopping där inte! x) eller jo förrästen! min morfar köpte tre t-shirtar för 99:- xd<3 men det var nog allt! sen åkte vi till IKEA och åt korv och sen skulle morfar ha lite blockljus och sen åkte vi hem och åt "Ingrids köttbullar" (min "mormor" heter Ingrid) som jag inte ätit på jääääääääääättelängeeeeee! dom är extra stora och jättegoda! ^^<3

sen åkte vi hem vid 5 tiden och morfar och Ingrid stannade på en snabb fika innan morfar skulle köra hem henne till Malmö :) 

och om ni nu tycker att detta låter jättekonstingt med mina morförädrar och så, så förstår jag er! ^^<3 jag kan förklara:

mina morföräldrar skillde sig när min mamma var i min ålder och när hon var typ 16 så träffade min morfar en ny. dom flyttade ihop och efter ett tag hittade även min mormor en ny man att bo med.

min moster fick pojkvänn och dom flyttade till göteborg. vi hälsade på ganska mycket. både hos mormor och hos min moster. men sen hände något som jag inte förstår. min mamma och moster blev ovänner av någon anledning, och vi slutade träffas. för tre år sedan slutade även mormor prata med oss. jag har två kusiner hos min moster och den ena har jag träffat en gång och den andra endast en gång.

och för inte så länge sedan skilde sej även min morfar och låtsas mormor men dom träffas fortfarande som om ingenting hade hänt... o.o<3

jaja, pappa har gjort pankakor, så jag drar nu! ^^<3

anledningen till den dåliga uppdateringen är alltså att jag har behövt ladda batterierna och har pluggat den tiden som jag har varit relativt ledig!

hoppas ni förstår! :)<3

kram! 


                                                            // emma :) <3

Presentation

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Omröstning

vad tycker ni om novellen såhär långt? bra eller dålig? :3
 bra :)
 dålig....
 helt okej (:
 skit bra! jag äääälskar den!!! *o*
 skit dålig, vad har du för betyg i svenska egentligen? -.-
 ganska bra
 ganska dålig.. : /

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards