imawesomeandurenot

Alla inlägg den 18 november 2012

Av Emma - 18 november 2012 11:11

tjoooooo alla morgonpigga små änglar! ^-^<3

igår var jag knappt hemma på hela dagen, vilket ledde till en trött emma untan lust att blogga! xc 

well well, jag kan väl då börja med vad som hände igår kanske? ^^ det började med att jag vaknade några gånger under natten, vilket inte gjorde det lättare för mej att hålla mej vaken(! -.-), när jag vaknat och stigit upp och ätit frukost sprang jag fort ner på rummet för att snacka med Matilda eftersom vi bestämt att vi skulle se Twilight på bio tsm nu i helgen! :D men tror ni inte att vår lycka ruinerades när mamma sa det var 15års gräns!? -.- jag är ju 97:a, men jag fyller ju år så j*vla sent på året så jag får inte se den!!!!!   fuck åldersgränser...! jaja, så det slutade med att vi såg En Oväntad Vänskap och jag typ dog! :') den var så vacker! så det är en film jag rekommenderar till er alla! ^^<3 

Matilda var till en början väldigt noga med att hon skulle "dokumentera" vår dag tillsammans genom att ta bilder på allt vi gjorde, vilket inte lyckades! xd <3 hon tog endast 2 bilder! xd <3

den första när vi åt lunch på McDonalds; 

  riktigt söt var jag igår ja......... xc <3


och sen tog hon en när jag precis skulle attackera mina popcorn i biosalongen... :(<3 inte helt okej där... x( ;) <3


 
sen åkte vi hem och jag snackade på Skype med Linn och Elsa :)

trötta som vi alla var gick vi och la oss vid 23:30 typ x)<3


dagen idag kommer endast bestå av plugg, så nu säger jag tack för mej och ha en bra dag! <3 c: 



                                                                   // emma :) <3


Presentation

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Omröstning

vad tycker ni om novellen såhär långt? bra eller dålig? :3
 bra :)
 dålig....
 helt okej (:
 skit bra! jag äääälskar den!!! *o*
 skit dålig, vad har du för betyg i svenska egentligen? -.-
 ganska bra
 ganska dålig.. : /

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards