imawesomeandurenot

Alla inlägg den 10 november 2012

Av Emma - 10 november 2012 14:12

en röst på "nej, Romney skulle ha vunnit!" och en på "jag bryr mej inte!"

resten, vilket är 4st, har röstat på "ja! helt rätt! LÄNGE LEVER PRESIDENT OBMAMA!" och "Obama är helt klart bäst!" x)<3

jag håller med dom fyra som gillar Obama! :D <3 älskar Obama! ^^<3 han är fett nice! 8)


ja, förlåt för dålig uppdatering! jag har haft fullt upp! jag har förberett min flytt, och jag har pluggat, och igår följde Elsa med hem till mej, och vid 18.35 kom Linn också. och om ni undrar varför hon inte åkte bussen med mej och Elsa, så är det för att Linn tränar på fredagar, och hon kunde inte missa det! :)

men det blev en helt otrolig kväll med mycket skratt och så blev vi alla lite tjocka också :D<3 vi såg på X factor och snackade och lite så, och sen efter X factor åkte dom hem till sej! :) mysig kväll med mina små änglar! ^^<3

vi har fått tillbaka en massa prov och uppsatser den här veckan och det har varit helt okej resultat på allt! :) jag har haft utvecklingssamtal också, och det gick väl också bra antar jag? :) inte mycket negativt där inte! ^^

hela dagen har jag packat och fått flyttat mej från en plats till en annan för att sen behöva flytta på mej igen osv. eftersom att jag håller på att flytta! :) mysigt ska det bli att äntligen få vara ifred! -.-<3
sen blir det väl någon sorts "inflyttnings-fest" med tjejerna näst-nästa helg då vi alla tre är lediga! :D<3

sen ska jag väl inte göra så mycket mer den här helgen, mer än att försöka vänja mej, och göra mej lite hemmastadd! ^^<3 bara ligga och mysa i sängen som vanligt antar jag men ändå! ;)<3

sitter i skrivande stund och mumsar på resterna från gårdagens rester från festen! x))<3


well, det har tagit ett tag att skriva det här, eftersom att jag då och då har behövt springa och hjälpa till och tycka till lite :P<3


men nu tror jag att jag är klar! x)<3


hörs senare! :) 


 



                                                             // emma :) <3

Presentation

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Omröstning

vad tycker ni om novellen såhär långt? bra eller dålig? :3
 bra :)
 dålig....
 helt okej (:
 skit bra! jag äääälskar den!!! *o*
 skit dålig, vad har du för betyg i svenska egentligen? -.-
 ganska bra
 ganska dålig.. : /

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards