imawesomeandurenot

Alla inlägg under januari 2013

Av Emma - 3 januari 2013 12:47

...kvar på lovet, vilket betyder att om 6 dagar får jag äntligen se min cruch igen, och äntligen snacka med honom, men det betyder också att det är 7 dagar kvar till första nationella provet... svenska-muntligt.. inte okejj...!



eftersom att jag är så otroligt lat så gör jag så att ni kan hitta lite bilder från mitt nyårs firande HÄRhehe, så sexig jag kan vara då :P<3


i övrigt har jag börjat på en novell, som jag funderar på att skapa en kategori till här på bloggen, eller helt enkelt skapa en ny blogg för novellen :)<3

får se hur det blir, kanske inte publicerar den alls....? :/<33

idag ska jag försöka  stöda rummet, det behövs, men jag tror inte jag kommer orka...... 8(


ännu en gång, förlåt för dålig uppdatering, men jag mår inte så bra just nu.. <3





                                                            // em<3

Presentation

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Omröstning

vad tycker ni om novellen såhär långt? bra eller dålig? :3
 bra :)
 dålig....
 helt okej (:
 skit bra! jag äääälskar den!!! *o*
 skit dålig, vad har du för betyg i svenska egentligen? -.-
 ganska bra
 ganska dålig.. : /

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards