imawesomeandurenot

Alla inlägg den 17 januari 2013

Av Emma - 17 januari 2013 15:20

skit tråkiga torsdag, det är vad jag kommer få stå ut med hela terminen! jag saknar våra gamla torsdagar, det var mycket bättre då!

det har alltså inte hänt så mycket idag, ligger i sängen och typ småtittar på nya säsongen av Top Model, det är avsnitt 2, så jag har typ inte missat något ^^<3


jag ska även försöka skriva ihop en liten "baksidan-på-böcker-grej" och en kategori idag, så att ni kan få första kapitlet snart så snart som möjligt!

jag måste dessutom plugga NO och typ spanska, och jag fattar inget av NO:n och vi har överdrivet mycket spanska... hm.. vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt..? verkligheten börjar tyvärr komma ikapp mej.. 

jaja, jag fixar så mycket jag kan och hinner, så får vi se hur det blir! :)<33



puss   

Presentation

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Omröstning

vad tycker ni om novellen såhär långt? bra eller dålig? :3
 bra :)
 dålig....
 helt okej (:
 skit bra! jag äääälskar den!!! *o*
 skit dålig, vad har du för betyg i svenska egentligen? -.-
 ganska bra
 ganska dålig.. : /

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards