imawesomeandurenot

Alla inlägg den 6 januari 2013

Av Emma - 6 januari 2013 18:25

 



rösta på bara, hittills har ingen gjort det än, men se till att få din röst hörd! :) 

röstningen avslutas i slutet på nästa vecka så RÖSTA!!! :)))))<3333


                                                                 // em<3

Av Emma - 6 januari 2013 16:00



hej igen! ^^<3

sitter i min nytvättade one piece och äter polkagris, mums!<3 har målat naglarna idag, jag hittade inga bra/roliga färger att leka med så det fick bli såhär istället; 

   


sååååååå gott!! ^^<33



har inte hänt mycket idag, har bara fixat naglarna typ :P 

sen så ska jag se Forrest Gump som börjar klockan 18.00 ikväll på TV4, så ni kanske förstår anledningen till att filmen inte är slut förrän 21.00 då en ny film börjar.... helt galet! hur som helst har jag aldrig sett den från början, och jag har dessutom bara sett den en gång. dom flesta känner väl till filmen genom att man ibland på skämt skriker "RUN FORREST, RUN!!" efter folk som ska skynda sej, och just den "repliken" kommer ju därifrån, så ifall att inte Elsa och Linn ser det här inlägget så ska jag genast informera dom om det, så fort jag är klar här! ^^<33 

kommer också lägga upp en ny omröstning, så kolla in den och rösta på!! :))<333




                                                                     // em<3

Av Emma - 6 januari 2013 11:53

jag har typ sjukt tråkigt... jag ska fixa mina naglar idag, och försöka skriva mer på min novell..

asså jag har absolut ingen skrivlust, bara att skriva såhär "långt" har tagit typ 10 minuter, ingen överdrift..


neeeeeeeeeeeej, jag pallar inte skriva mer, hörs<3



                                                                          //em<3

Presentation

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Omröstning

vad tycker ni om novellen såhär långt? bra eller dålig? :3
 bra :)
 dålig....
 helt okej (:
 skit bra! jag äääälskar den!!! *o*
 skit dålig, vad har du för betyg i svenska egentligen? -.-
 ganska bra
 ganska dålig.. : /

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards