imawesomeandurenot

Direktlänk till inlägg 19 augusti 2012

Svar på Kommentar! :)<3

Av Emma - 19 augusti 2012 17:47

haha , jag en till :P<3 anledningen är att det är ända sättet å svara er på! xc <3

iaf! 


Matti:  du har nt lagt upp bilderna än! :D<3


Svar:  Bingo! ;) haha , nej, men det är ju sant, du har helt rätt, bilderna är inte uppe än, men det ska jag ändra på! :)
jag satt nämligen uppe till typ halv 3 eller nått och sen väckte mamma mej vid 8 för vi skulle till stranden! :) så därför har jag inte hunnit med å blogga alls idag! :)
men bilderna kommer snart i ett nytt inlägg! ;D<3


jag ska göra vad jag kan och orkar för att få upp bilderna! :) jag har otroligt dåligt tålamod ska ni veta! ;)

men ha det gött så länge! :)



                                                       // emma :) <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 29 juni 2013 22:48

Hej till alla läsare som inte existerar! :3 jag vet inte riktigt var jag ska börja, jag har sommarlov, vet inte vilken skola jag ska åka till efter sommaren än och jag har lyckats hitta någon som älskar mig lika mycket som jag älskar honom... V ses t...

Av Emma - 16 februari 2013 12:16

Hej alla och förlåt. Jag har inte varit så bra på att uppdatera er men jag har inte haft någon lust att skriva och jag har inte haft något att skriva om för den delen heller... Det finns inte så mycket att göra när man blivit avkastad av en galen (me...

Av Emma - 10 februari 2013 23:11

kapitel tre är nu uppe på min novellblogg, hoppas ni blir bättre på att kommentera!<3     vill även passa på att be om ursäkt för dålig uppdatering även här, men jag hade bara massa prov förra veckan och har inte haft någon lust eller ork at...

Av Emma - 2 februari 2013 21:36

Förlåt för dålig uppdatering, men inget speciellt har hänt.. Eller jo, jag började ju dansa med Linn i torsdags, men annars är allt som vanligt; jag är fortfarande forever alone precis som alla andra år i mitt liv, så här bara 12 dagar innan Alla Hjä...

Av Emma - 27 januari 2013 16:25

jag vill bara säga att jag nu tagit bort novellen från den här bloggen! gå ner till länkar och tryck på den nya länken så kan ni läsa den där!      KRAAAAAAAAAAM!!!!!!!!!!!!!!!<333333333333333333333333333 ...

Presentation

Kategorier

Sök i bloggen

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Omröstning

vad tycker ni om novellen såhär långt? bra eller dålig? :3
 bra :)
 dålig....
 helt okej (:
 skit bra! jag äääälskar den!!! *o*
 skit dålig, vad har du för betyg i svenska egentligen? -.-
 ganska bra
 ganska dålig.. : /

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards